Соціальна функція музею

Освітня програма: Музеєзнавство, памʼяткознавство

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Соціальна функція музею
Код дисципліни
ВБ 1.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2019/2020
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
У результаті вивчення курсу студенти повинні засвоїти основні поняття та визначення курсу, всебічно аналізувати основні наукові праці та концепції щодо соціальних функцій музею, знати головні засади соціальної функції музею, вміти розкрити усі соціальні функції музею, здійснити історико-педагогічний аналіз і розкрити тенденції розвитку музею як соціального явища. Вміти визначити освітній компонент музею, його специфічні особливості.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: - основні поняття та визначення музеєзнавства; - властивості, види й типи музеїв; - етапи формування музейництва в історії людства й основні ідеї вітчизняної суспільної думки щодо музеєзнавства. 2. Вміти: - критично аналізувати різноманітну інформацію, самостійно підбирати літературу та працювати з джерелами; - використовувати методологію дослідження в галузі музеєзнавства; - застосовувати прийоми та методи музеєзнавства у історичних, краєзнавчих, етнографічних та інших дослідженнях з метою їх використання у навчальних цілях. 3. Володіти: - здатністю до абстрактного мислення, аналізу, синтезу; - готовністю до саморозвитку, самореалізації, використання творчого потенціалу; - готовністю до публічного виступу за фахом, доводити власні висновки, пропозиції, аргументи.
Зміст навчальної дисципліни
Зміст курсу складається з 1 змістового модуля, який включає в себе лекції, семінари, самостійну роботу студентів, що завершуються рейтинговим контролем рівня засвоєння знань програмного матеріалу курсу.
Рекомендована та необхідна література
1. Байдахер Ф. Загальна музеологія: посіб. / Ф. Вайдахер. Львів: Літопис, 2005. 2. Власюк Г. М., Зосимович О. Ю., Хададова М. В. Музеєзнавство та архівна справа: Навч.- метод, посіб. – Житомир: ЖДПУ імені Івана Франка, 2006. 3. Музееведение: учебное пособие / Л. Г. Гужова [и др.]. Владимир, 2010. 4. Салата О.О. Основи музеєзнавства: навчально-методичний посібник / О.О. Салата – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015. – 164 с. 5. Сафонов, А. А., Сафонова М. А. Музееведение: учебник и практикум для среднего профессионального образования. Москва: Издательство Юрайт, 2019. 300 с. 6. Юренева Т. Ю. Музееведение: Учебник. – М.: Академический Проект, 2006.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані освітні заходи та методи викладання: - лекція - семінарські заняття - самостійна робота - контрольна робота - усне опитування - реферат
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань студента здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Загальну кількість балів студента формують семестрові бали, отримані з усіх тем двох змістових модулів (бали, отримані за модульні контрольні роботи (у формі тестування); бали, отримані за виконання індивідуальних завдань; бали, отримані за роботу на семінарських заняттях, а також бали, які отримані за підсумкову контрольну роботу. Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою. Критеріями оцінювання відповіді студента є: • повнота розкриття питання • логіка викладення • використання основної і додаткової літератури • аналітичні міркування, вміння робити висновки
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Марія Григорівна Казьмирчук
Кафедра етнології та краєзнавства
Історичний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра етнології та краєзнавства
Історичний факультет