Професійна та корпоративна етика
Освітня програма: Музеєзнавство, памʼяткознавство
Структурний підрозділ: Історичний факультет
Назва дисципліни
Професійна та корпоративна етика
Код дисципліни
ОК.2
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2019/2020
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати критерії розрізнення прикладної, професійної та корпоративної етики.
Знати історію формування етичних професійних та корпоративних основ.
Знати принципи морально-нормативного забезпечення професійного працівника.
Знати шляхи подолання розриву між загальними моральними принципами та вимогами корпоративної етики.
Знати зв'язок між професійною культурою та професійною мораллю як основу професійної етики.
Вміти вести етичний теоретичний дискурс щодо актуальних питань моральної та етичної практики сучасного працівника сфери охорони
спадщини.
Вміти формувати самостійний стиль мислення, власну етичну позицію, робити власний моральний вибір.
Вміти застосовувати отримані в процесі навчання знання для формування ефективних відносин в професійній діяльності працівника сфери охорони спадщини.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати історію формування етичних професійних та корпоративних основ;
складові кодексу етичної поведінки;
теоретичні засади професійної та корпоративної етики працівника сфери охорони спадщини;
особливості професійної та корпоративної етики працівника сфери охорони спадщини;
основний зміст, напрями розвитку етичної думки в історико-культурологічному аспекті.
2. Вміти сформувати цілісне уявлення щодо етичних норм і правил фахового працівника сфери охорони спадщини;
орієнтуватись в теоретичних та прикладних аспектах професійної та корпоративної етики працівника сфери охорони спадщини;
формувати самостійний стиль мислення, власну етичну позицію, робити власний моральний вибір;
застосовувати отримані в процесі навчання знання для формування ефективних відносин в професійній діяльності.
3. Володіти навичками аналітичної критики, принципами етичних аспектів ділового спілкування та використання етичних норм в професійній та корпоративній етиці.
Зміст навчальної дисципліни
Зміст курсу поділений на 2 змістових модулі. Кожний змістовий модуль включає в себе лекції, семінари, самостійну роботу студентів, які завершуються рейтинговим контролем рівня засвоєння знань програмного матеріалу відповідної частини курсу. У змістовий модуль 1 (ЗМ1) входять теми 1 - 6, у змістовий модуль 2 (ЗМ2) - теми 7 -10.
Рекомендована та необхідна література
А. де Баетс. Кодекс историков. [Електронний ресурс]. Режим доступу: Мір ://§ейег. ги/агсЬі ує/5 883
Бралатан В.П. Професійна етика. Навчальний посібник. - К.:Бралатан В.П., Гуцаленко Л.В., Здирко Н.Г. Професійна етика. Навчальний посібник. - К.: Центр учбової літератури, 2011. - 252 с
Гах Й. М. Етика ділового спілкування: Навч. посібник. - К.: Центр навчальної літератури, 2012. - 160 с.
Захарченко В. Ю. Юридична відповідальність державних службовців та проблема порушень службової етики // Держава і право. - К, 2003. - Вип. 20. - С. 223-231.
Здирко Н. Г. Професійна етика: Навч. посібн. - К.; Центр навч. літер., 2011. - 252 с.
Етика ділового спілкування : навч. посібн. / За ред. Т. Б. Гриценко, Т. Д . І щенко, Т. Ф. Мельничук . - К.: Центр навч. літер., 2007. - 344 с.
Кубрак О. В. Етика ділового та повсякденного спілкування: Навч. посібник. - Суми: ВДТ Університетська книга, 2010. - 288 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані освітні заходи та методи викладання:
- лекція
- семінарські заняття
- самостійна робота
- контрольна робота
- усне опитквання
- реферат
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань студента здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Загальну кількість балів студента формують семестрові бали, отримані з усіх тем двох змістових модулів (бали, отримані за модульні контрольні роботи (у формі тестування); бали, отримані за виконання індивідуальних завдань; бали, отримані за роботу на семінарських заняттях, а також бали, які отримані за підсумкову контрольну роботу.
Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою.
Критеріями оцінювання відповіді студента є:
• повнота розкриття питання
• логіка викладення
• використання основної і додаткової літератури
• аналітичні міркування, вміння робити висновки
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Лілія
Василівна
Іваницька
Кафедра історії мистецтв
Історичний факультет
Історичний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра історії мистецтв
Історичний факультет