Передімплантаційна і пренатальна діагностика та скринінг

Освітня програма: БІОЛОГІЯ (магістр) ДЕННА

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Передімплантаційна і пренатальна діагностика та скринінг
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР01. Володіти державною та іноземною мовами на рівні, достатньому для спілкування з професійних питань та презентації результатів власних досліджень. ПР02. Використовувати бібліотеки, інформаційні бази даних, інтернет ресурси для пошуку необхідної інформації. ПР03. Здійснювати злагоджену роботу на результат у колективі з урахуванням суспільних, державних і виробничих інтересів. ПР06. Аналізувати біологічні явища та процеси на молекулярному, клітинному, організменному, популяційновидовому та біосферному рівнях з точки зору фундаментальних загальнонаукових знань, а також за використання спеціальних сучасних методів досліджень. ПР07. Описувати й аналізувати принципи структурнофункціональної організації, механізмів регуляції та адаптації організмів до впливу різних чинників. ПР11. Проводити статистичну обробку, аналіз та узагальнення отриманих експериментальних даних із використанням програмних засобів та сучасних інформаційних технологій.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Успішне опанування навчальних дисциплін "Загальна цитологія", "Генетика", "Молекулярна біологія", "Біологія індивідуального розвитку", «Медична генетика», «Сучасні допоміжні технології». 2.Вміння самостійно застосовувати знання з цитології, молекулярної біології, генетики та ін. дисциплін для розв’язання конкретних науково-практичних задач; вміння працювати з науковою та науково-методичною літературою. 3.Володіння базовими навичками системного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
«Передімплантаційна і пренатальна діагностика та скринінг» – це навчальна дисципліна, що присвячена вивченню основних методів оцінки ходу розвитку ембріонів людини, а також підходів до діагностування спадкових та спорадичних патологій на різних етапах ембріогенезу. Значна увага приділяється особливостям практичного застосування сучасних методів дослідження в допоміжних репродуктивних технологіях та при спостереженні за перебігом основних етапів внутрішньоутробного розвитку, а також основним медико-етичним принципам вибору методичних прийомів для найбільш ефективного вирішення поставлених цілей.
Рекомендована та необхідна література
1. Jorde, L., Bamshad, M. and Carey, J., 2016. Medical genetics. 5th ed. Philadelphia, PA: Elsevier. 2. Turnpenny, P. and Ellard, S., 2017. Emery's elements of medical genetics. 15th ed. Elsevier. 3. Бужієвська, Т., 2001. Основи медичної генетики. К: Здоров'я. 4. Гречаніна, О., Богатирьова, Р. and Волосовець, О., 2007. Медична генетика. К: Медицина. 5. Запорожан, В., Бажора, Ю., Шевеленкова, А. and Чеснокова, М., 2005. Медична генетика: підручник для вузів. Одеса: Одес. держ. мед. ун-т.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, самостійна робота, практичні роботи.
Методи та критерії оцінювання
- семестрове оцінювання: 1. Модульна контрольна робота 1: РН 1.1 – 2.3, 4.1 – 25 балів/ 13 балів 2. Модульна контрольна робота 2: РН 1.1 – 2.3, 4.1 – 25 балів/ 13 балів 3. Оцінювання виконання практичних робіт: РН 2.1 – 4.1 – 10 балів / 5 балів - підсумкове оцінювання: у формі іспиту
Мова викладання
Українською