Хірургія, включаючи дитячу хірургію, нейрохірургію

Освітня програма: Mедицина (англійська мова навчання)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Хірургія, включаючи дитячу хірургію, нейрохірургію
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Триместр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
Мета вивчення хірургії – засвоєння теоретичних і практичних знань з етіології, патогенезу, типової та атипової клінічної картини, методів діагностики, консервативного та хірургічного лікування та реабілітації хірургічної патології, які відповідають підготовці лікаря загальної практики з урахуванням особливостей її спеціальності. PP 115 4y Визначити найбільш поширені симптоми та синдроми у хворих з хірургічними захворюваннями. PP 116 4y Визначити основні етіологічні та патогенетичні фактори найбільш поширених хірургічних захворювань. PP160 4y Продемонструвати вміння виконувати необхідні медичні маніпуляції. PP171 4y Продемонструвати морально-етичні принципи лікаря-фахівця та принципи професійної субординації в хірургії. PP193 4y Діагностика та надання медичної допомоги при невідкладних станах хворим з хірургічними захворюваннями. PP200 4y Для здійснення прогнозу життя та працездатності найбільш поширених хірургічних захворювань.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Немає
Зміст навчальної дисципліни
Освітню програму для студентів спеціальності 7.12010001 Загальна медицина розроблено на основі типового навчального плану дисципліни «Хірургія» для вищих медичних навчальних закладів України III-IV рівнів акредитації
Рекомендована та необхідна література
1. Судинна хірургія Haimovici / E. Ascher, F.J. Veith, P. Gloviczki [та ін.] – West Sussex: Wiley-Blackwell, 2012. – 1317 с. 2. Основна практика хірургії: фундаментальна наука та клінічні докази / Й.А. Нортон, Р. Р. Боллінджер, А. Е. Чанг [та ін.] – Нью-Йорк: Springer, 2003. – 761 с. 3. Підручник ендокринної хірургії / О.Х. Кларк, Q.-Y. Duh, E. Kebebew [та ін.]. – Філадельфія: Ельзевір, 2005. – 828 с. 4. Невідкладна військова хірургія / М.А.Кубано, М.К. Ленхарт, Дж.А. Бейлі [та ін.]. – Х’юстон: Office of the Surgeon General, 2013. – 472 с. 5. Принципи хірургії Шварца / C. B. Brunicardi ed. – 9-е вид. – Техас: The McGrawHill Proffesional, 2010. – 1888 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заняття за типовою програмою проводяться в хірургічному відділенні біля ліжка хворих, в перев’язочній, операційній, діагностичних кабінетах у невеликих групах студентів (4-6 осіб). Результати обстеження хворих, точність діагнозу, ефективність лікування обговорюються групою (підгрупою) студентів у кабінеті під керівництвом викладача. Студенти повинні писати щоденний звіт із відображенням діагнозу, ефективності методів лікування та проведених маніпуляцій
Методи та критерії оцінювання
Поточний контроль навчання проводиться на кожному занятті відповідно до конкретних цілей кожної теми. При оцінюванні навчальної діяльності студентів планується використання стандартизованих методів контролю: розв'язування МКК, структурованих письмових відповідей на відкриті запитання, контроль виконання практичних навичок. Оцінка поточного дослідження: Частка кожної теми в рамках модуля однакова, але може відрізнятися для різних модулів окремої дисципліни. Оцінювання сучасної системи освіти студентів описано в програмі вивчення дисципліни. Протягом кожного заняття модуля за поточне навчання студент отримує оцінки: «5» (відмінно), «4» (добре), «3» (задовільно), «2» (незадовільно). Максимальна кількість балів, яку отримує студент протягом кожного модуля (екзаменаційний кредит), дорівнює 100 балам
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни