Основи педагогічної майстерності

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Основи педагогічної майстерності
Код дисципліни
ВБ 3.4.3
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 2; ПРН 6; ПРН 7; ПРН 16; ПРН 21; ПРН 22; ПРН 23; ПРН 25; ПРН 27; ПРН 28; ПРН 30. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми».
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: цілісну систему педагогічної діяльності, створювати умови для формування гуманної позиції в розумінні мети, завдань власної педагогічної майстерності; ознайомити з напрямками цілеспрямованого професійного творчого вдосконалення, широко використовуючи психологічний інструментарій та відповідні методи педагогічної діагностики; формувати професійно-педагогічні уміння в майбутніх соціальних педагогів; готовність застосовувати отримані знання з педагогічної майстерності в процесі практичної діяльності. Вміти: визначати основні поняття та закономірності педагогічної творчості, володіти елементами театральної педагогіки й ораторського мистецтва. Розрізняти види конфліктів, які виникають в процесі спілкування, фази розвитку конфліктних ситуацій та аналізувати комунікативні ситуації. Володіти: навичками роботи з педагогічною літературою.
Зміст навчальної дисципліни
Мета навчальної програми – ознайомити студентів з теоретичними засадами педагогічної майстерності, сучасними технологіями, методами формування готовності майбутнього соціального педагога до професійного вдосконалення й саморозвитку.
Рекомендована та необхідна література
Добридень А.В. Практикум з основ педагогічної майстерності. – Умань: Алмі, 2017. – 216 с. Мачинська Н., Федорович А., Яремчук Н. Основи педагогічної майстерності: навч.-метод. посібник. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2020. 286 с. .Нова українська школа: порадник для вчителя. Авт.-упоряд. Н. М. Бібік. Київ: Літера ЛТД, 2018. 160 с. Калінська, О. П. Технології розвитку педагогічної майстерності викладача економічних дисциплін у вищому навчальному закладі. Науково-педагогічний журнал «Обрії», 2017, №2 (45), 5154. Якість вищої освіти: теорія і практика: навчально-методичний посібник / за наук. ред. А. Василюк, М. Дей. Київ; Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2019. 176 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Творчі та репродуктивні завдання з самостійної роботи – до 5 балів за кожне 2. Підготовка доповідей та рефератів – до 10 балів за кожне 3. Модульна контрольна робота – до 15 балів - підсумкове оцінювання у формі заліку– до 40 балів За результатами роботи протягом семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичення оцінок за модуль у семестрі та оцінки за залік. При цьому, кількість балів: 1-34 відповідає оцінці «незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням дисципліни; 35-59 відповідає оцінці «незадовільно» з можливістю повторного складання; 60-64 відповідає оцінці «задовільно» («достатньо»); 65-74 відповідає оцінці «задовільно»; 75 - 84 відповідає оцінці «добре»; 85 - 90 відповідає оцінці «добре» («дуже добре»); 91 - 100 відповідає оцінці «відмінно»
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни