Соціально-психологічні основи функціонування бізнес організацій

Освітня програма: Соціальна робота маг

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Соціально-психологічні основи функціонування бізнес організацій
Код дисципліни
ВБ.2.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР 1; ПР 2; ПР 3; ПР 6; ПР 7; ПР 8; ПР 13; ПР 16; ПР 20; Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою пода но у пункті «Профіль програми».
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи функціонування соціального підприємництва, структуру, функції й основи управління соціальною організацією, базові форми роботи з клієнтами соціальної роботи; технології організації медіації і фасилітації. 2. Вміти встановлювати контакт з різними учасниками соціально-орієнтованого бізнес процесу – суб’єктами управління, персоналом, клієнтами; застосовувати техніки наснаження у роботі з клієнтами; надавати соціально-психологічну підтримку відповідно до запиту; підтримувати доброзичливі та партнерські стосунки з персоналом, колегами, клієнтами.
Зміст навчальної дисципліни
Мета навчальної дисципліни: формування у студентів уявлень про місце фахівця соціальної роботи в організації функціонування і розвитку бізнес організації соціального спрямування, а також опанування навичками надання у ній соціально орієнтованих послуг. Дисципліна спрямована на формування у студентів соціальної роботи базових уявлень про соціальні і психологічні особливості функціонування бізнесу на організаційному рівні та пошуку функціонального місця фахівця соціальної роботи і психолога в діяльності і розвитку підприємництва і бізнесу, насамперед у соціальній сфері. У процесі навчання студенти опановують особливості соціальної роботи в організаціях даного типу спрямування на різних рівнях її функціонування – суб’єктів управління, персоналу, взаємодії з постачальниками і клієнтами.
Рекомендована та необхідна література
1. Психологія управління в організації : навчальний посібник /М. Д. Прищак, О. Й. Лесько. – [2-ге вид., перероб. і доп.]. –Вінниця, 2016. – 150 с 2. Данюк В. М. Менеджмент персоналу : навч. посібник / Данюк В. М.,Петюх В. М., Цимбалюк С. О. – К. : КНЕУ, 2004. – 398 с. 3. Іпатов Е. Ф. Психологія управління в бізнесі : навч. посібник / Іпатов Е. Ф., Левківський К. М., Павловський В. В. – [2-е вид., доп.,перер.]. – Харків – Київ : НМЦВО, 2003. – 320 с. 4. Охріменко О.О., Іванова Т.В. Соціальна відповідальність. – Навч. посіб. – Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут». – 2015. –180 с. 5. Екологічна психологія : хрестоматія / за ред. Ю.М. Швалба. – К.: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2018. – 224 с 6. Andreas Rasche, Jeremy Moon, Mette Morsing. Corporate Social Responsibility: Strategy, Communication, Governance. Cambridge : Cambridge University Press, 2017. 554 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді, практичні завдання, презентація, доповіді. Форма підсумкового контролю – екзамен. Максимальна кількість балів за семестр 100 балів. Форма проведення екзамену письмова. Мінімальна кількість балів допуску до екзамену 36 балів. Кількість балів набраних за семестр оголошується попередньо. Організація оцінювання: Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт. Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично- розрахунковий мінімум – 36 балів, до складання екзамену не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до екзамену 36 балів. Шкала відповідності оцінок: 0-59 – незадовільно; 60-64 – задовільно, Е 65-74 – задовільно D; 75-84 – добре, С; 85-89 – добре, В; 90-100 – відмінно, А.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни