Тренінг прийняття групових рішень
Освітня програма: Соціальна робота бак
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Тренінг прийняття групових рішень
Код дисципліни
ВБ.12.03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР 2; ПР 5; ПР 8; ПР 11; ПР 17; ПР 19; Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою пода но у пункті «Профіль програми».
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основні поняття та категоріальний апарат дисциплін «Теорія соціальної роботи», «Вікові особливості клієнтських груп», «Соціальна психологія», «Соціальна політика в галузі соціальної роботи»; технології соціальної роботи з сім’єю, дітьми та молоддю; форми і методи соціальної роботи в кризових ситуаціях; етичні принципи соціальної роботи з клієнтом.
2. Вміти аналізувати складні життєві ситуації клієнтів; надавати первинну психосоціальну підтримку у роботі з клієнтом; правильно застосовувати методи соціальної роботи із сім’єю; застосовувати отримані знання в практичній сфері.
3. Володіти навичками спілкування з клієнтами.
Зміст навчальної дисципліни
Метою дисципліни є формування практичних навичок у царині організації та управління процесами ведення групової дискусії та прийняття групових рішень в клієнтських групах, групах фахівців соціальної роботи і суміжних професій, групах самоврядних громад.
Рекомендована та необхідна література
1. Москаленко В.В. Психологія соціального впливу: навч. посібник. Київ, Центр навчальної літератури, 2007. 448 с.
2. Циба В.Т. Системна соціальна психологія. Навч. посіб. Київ, Центр навчальної літератури, 2006. 328 с.
3. Основи соціальної психології: Навчальний посібник / О.А.Донченко, Н.В., Хазратова та ін. За ред. М.М.Слюсаревського. Київ, Міленіум, 2008. 495 с.
4. Заболотна В.О. Психологічні основи управління персоналом. Навчальний посібник. Київ, Гнозіс, 2010. 248 с.
5. Гелрігел, Д., Слокум-молодший, Дж. В., Вудмен, Р.В., Бренінг, Н.С. Організаційна поведінка / Пер. з англ. І.Тарасюк, М.Зарицька, Н.Гайдукевич. Київ, Вид-во Соломії Павличко 'Основи', 2001. 726 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичне заняття, заняття з використанням активних методів навчання, навчальне, творче репродуктивне завдання (презентація, доповідь)
Методи та критерії оцінювання
Робота у тренінговій групі, усні відповіді, практичні завдання, презентація, доповіді.
Максимальна кількість балів за семестр 100 балів. Форма проведення заліку усна відповідно до поданих проектів, презентацій, доповідей. Мінімальна кількість балів допуску до заліку 40 балів. Форма підсумкового контролю – залік.
Організація оцінювання: Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру.
Студенти, які впродовж семестру набрали сумарно меншу кількість балів ніж 60, але
більшу ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів, складають залік. Залік
оцінюється максимум у 20 балів.
Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-
розрахунковий мінімум – 40 балів до складання заліку не допускаються.
Рекомендований мінімум для допуску до заліку 40 балів.
Шкала відповідності оцінок:
0-59 – не зараховано;
60-100 – зараховано.
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни