Іноземна мова

Освітня програма: ОПП Релігієзнавство 2021

Структурний підрозділ: Філософський факультет

Назва дисципліни
Іноземна мова
Код дисципліни
ОК.01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
17
Результати навчання
ПРН1. Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземною мовами усно і письмово, використовувати мови для ефективної міжкультурної комунікації. ПРН4. Організовувати процес навчання і самоосвіти. ПРН13. Здійснювати аналіз релігійних текстів за допомогою знання однієї із давніх мов.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів України та достатній рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності відповідно до Державного стандарту базової та повної середньої освіти та Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.
Зміст навчальної дисципліни
Основними завданнями (цілями) дисципліни є підвищення загального рівня володіння іноземною мовою; формування навичок застосування спеціальної термінології у сфері професійних інтересів, а також розвиток умінь іншомовного ситуативноорієнтованого спілкування в усіх видах мовленнєвої діяльності, що передбачає знання фонологічних, лексичних і граматичних закономірностей мови як системи; володіння літературною та науковою нормами іноземної мови; уміння обирати й використовувати відповідні мовні засоби для продукування текстів (лекцій, доповідей, звітів тощо) різних типів; активізацію, розширення, й диференціацію словникового запасу (загально гуманітарна й загальнонаукова лексика). Кінцевим результатом вивчення дисципліни є набуття універсальних навичок і вмінь професійної іншомовної діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Beck R. World History : Patterns of Interaction / Roger B. Beck, Linda Black, Larry S. Krieger, Phillip C. Naylor, Dahia Ibo Shabaka. – McDougal Littell, 2009. – 1312 p. 2. Biays J. Along These Lines : Writing Paragraphs and Essays / John Sheridan Biays, Carol Wershoven. – Boston : Pearson Education, 2016. – 639 p. 3. Buckingham W. The Book of Philosophy / Will Buckingham, Douglas Burnham, Peter J. King, et al. – UK: Dorling Kindersley, 2011. – 352 p. 4. Murphy R. English Grammar In Use. – Cambridge University Press, 2012. – 380 p. 5. Vince, Michael. Macmillan English Grammar in Context. Intermediate. – Oxford: Macmillan, 2008. – 232 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичне заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання за формами контролю за умови проміжного контролю та заліку: 1)Робота на занятті (виконання завдань на говоріння, читання, письмо, аудіювання) – 16 балів / 10 балів у кожному модулі 2) Написання коротких лексико-граматичних тестів – 7 балів / 4 бали у кожному модулі 3) Написання есе (1 на модуль) – 5 балів / 3 бали на модуль 4) Презентація (1 на модуль) – 5 балів / 3 бали на модуль 5) Підсумкові письмові тести (1 на модуль) – 7 балів / 4 балів на модуль Оцінювання за умови іспиту 1) Робота на занятті (виконання завдань на говоріння, читання, письмо, аудіювання) – 24 бали / 12 балів у кожному модулі 2) Написання коротких лексико-граматичних тестів – 6 балів / 3 бали у кожному модулі 3) Написання есе (2 на модуль) – 6 балів / 3 бали на модуль 4) Презентація (1 на модуль) – 6 балів / 3 бали на модуль 5) Підсумкові письмові тести (2 на модуль) – 12 балів / 6 балів на модуль
Мова викладання
англійська