Розвиток критичного та рефлексивного мислення соціального педагога

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Розвиток критичного та рефлексивного мислення соціального педагога
Код дисципліни
ВБ 3.4.1.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Здобувач освіти повинен: Знати: ключові поняття соціальної роботи, основні аспекти роботи щодо захисту прав клієнтів соціальної роботи та надання їм соціальних послуг. Вміти: аналізувати та співвідносити різні погляди на соціальні явища і процеси. Володіти навичками критичного оцінюваня подій та фактів життя суспільства.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – розвиток у майбутнього соціального педагога здатності до професійної рефлексії, уміння працювати в складних невизначених ситуаціях та підвищувати власну відповідність етичним стандартам соціальної роботи.
Рекомендована та необхідна література
Психологія соціальної роботи: підр. / за ред. Ю.М.Швалба. Київ: Основа, 2014. 448 с. Михайлишин Г. Й., Мандро Л. О. Навички особистої ефективності як складова професійної компетентності соціального працівника // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. 2021. Вип. 1(19). С. 92-102. Опалюк Т. Л. Суть та особливості розвитку аналітико-узагальнюючої діяльності соціального працівника. Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент: зб. наук. пр. Київ, 2020. Вип. 15. Сер.: Педагогічні науки. С. 130-147. Banks S. Professional integrity, social work and the ethics of distrust // Social Work and Social Sciences Review. 2004. №11(2). P. 20-35. Pulla V. Strengths-based approach in social work: A distinct ethical advantage // International Journal of Innovation, Creativity and Change. 2017. №3(2). P. 97-114.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, завдання з самостійної роботи студента. Опитування, дискусія, практичне (індивідуальне та групове) завдання, модульна контрольна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Рефлексивні звіти, творчо-пошукові роботи – 30 балів (по 4-6 балів); опитування, дискусії, моделювання ситуацій – 30 балів (по 2-4 бали); самооцінювання – 10 балів; модульні контрольні роботи (практичні завдання) – 30 балів. Залік зараховується за результатами роботи студента впродовж семестра. Обов’язковим для отримання заліку є виконання модульних контрольних робіт та здобуття сумарно не менше 60 балів. Схема оцінювання: - Зараховано (60-100 балів) - Не зараховано (0-59 баліів)
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології