Інформаційна політика

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Інформаційна політика
Код дисципліни
ВБ 3.1.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Здобувач освіти повинен: Знати: ключові поняття соціальної роботи, основні аспекти роботи щодо захисту прав клієнтів соціальної роботи та надання їм соціальних послуг. Вміти: аналізувати та співвідносити різні погляди на соціальні явища і процеси. Володіти навичками критичного оцінюваня подій та фактів життя суспільства.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – розвиток у майбутнього соціального педагога здатності до участі у реалізації та формуванні інформаційної політики, здійснення соціально-педагогічної роботи, що передбачає управління інформацією, яка може об'єднувати суспільство, орієнтувати його на нові моделі поведінки, утримувати моральні орієнтири суспільства, забезпечувати відповідність діяльності етичним засадам професії.
Рекомендована та необхідна література
Бартош Н. В. Актуальні питання удосконалення реалізації державної інформаційної політики України в умовах гібридної війни // Публічне урядування, 2022. №3 (28). С. 17-24. Бондар Г. Л., Гаркуша А. М. Інформаційна політика та етика в добу діджиталізації // Публічне управління та митне адміністрування. 2019. №4(23). С. 27-33. Коробко М. І. Інформаційна етика як необхідний елемент регуляції сучасного інформаційного суспільства // Українські культурологічні студії. 2021. №1(8). С. 46-50. Мохова Ю.Л., Луцька А.І. Сутність та головні напрями державної інформаційної політики України // Державне управління: удосконалення та розвиток. 2018. №12. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/pdf/12_2018/27.pdf Українська людина в європейському світі: виміри ідентичності: навч. посіб. Київ: УБС НБУ, 2015. 609 с. Зіненко О. І. Інформаційна політика у сфері дискримінації та роботи з дітьми в Україні // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. 2021. №2. С. 43-49.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, завдання з самостійної роботи студента. Опитування, дискусія, практичне (індивідуальне та групове) завдання, модульна контрольна робота.    
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Аналітичні таблиці, творчо-пошукові роботи – 30 балів; опитування, дискусії – 30 балів (по 2-4 бали); самооцінювання – 10 балів; модульні контрольні роботи (тести, практичні завдання) – 30 балів. Залік зараховується за результатами роботи студента впродовж семестра. Обов’язковим для отримання заліку є виконання модульних контрольних робіт та здобуття сумарно не менше 60 балів. Схема оцінювання: - Зараховано (60-100 балів) - Не зараховано (0-59 баліів)
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології