Введення в професію

Освітня програма: Соціальна педагогіка бак

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Введення в професію
Код дисципліни
ОК 25
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН (ПР 3; ПР 4; ПР 11; ПР 13; ПР 17; ПР 18; ПР 19; ПР 21). Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) Знати сутність основних категорій соціальної педагогіки; зміст та структуру соціально-педагогічної діяльності. 2) Вміти застосовувати форми, методи та технології соціально-педагогічної діяльності. 3) Володіти елементарними навичками аналізу, оцінки потреб клієнті та специфіки соціально-педагогічної роботи з різними цільовими категоріями клієнтів.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – розкриття теоретико-методологічних засад соціальної педагогіки, а також формування цілісного бачення про зміст, напрями та сфери професійної діяльності соціального педагога. Дисципліна містить три змістові частини. У частині 1 розкрито теоретико-методологічні засади соціальної педагогіки та соціально-педагогічної діяльності. Частина 2 присвячена вивченню змісту професійної діяльності соціального педагога. Частина 3 характеризує зміст та особливості соціально-педагогічної роботи як сфери практичної діяльності з різними клієнтськими групами та у різних соціальних інститутах.
Рекомендована та необхідна література
1. Безпалько О. В. Соціальна педагогіка: схеми, таблиці, коментарі: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / О. В. Безпалько – К.: Центр учбової літератури, 2019. 208 с. 2. Семигіна Т. Сучасна соціальна робота. Київ: Академія праці, соціальних відносин і туризму, 2020. 275 с. 3. Соціальна робота з вразливими сім’ями та дітьми: посіб. у 2-х ч.; Ч. 1 Сучасні орієнтири та ключові технології / З. П. Кияниця, Ж. В. Петрочко. – К.: ОБНОВА КОМПАНІ, 2017. 256 с. 4. Технології соціально-педагогічної діяльності : Навч. посіб. / Теслюк В. М., Ковальчук Т. І. – Київ: Видавництво. Ліра-К, 2018. 360 с. 5. Чуйко О.В. Місія і роль соціального педагога в розбудові освітнього середовища закладу освіти // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Соціальна робота». К, 2019 №1(5) С. 41-46
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення), аналіз першоджерел, презентації, практичні завдання, модульна контрольна робота, підсумкова контрольна робота. Форма підсумкового контролю – іспит. Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт. Іспит виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру. До іспиту допускаються студенти, які за результатами роботи впродовж семестру набрали від 36 до 60 балів. Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів – для допуску до складання іспиту обов’язково слід виконати модульні контрольні роботи, практичні завдання та завдання для самостійної роботи. Максимальна кількість балів на іспиті – 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали. Шкала відповідності оцінок: - відмінно (90-100 балів) - добре (75-89 балів) - задовільно (60-74 бали) - незадовільно (1-59 бали)
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки
Факультет психології