Конкуренція як політична проблема

Освітня програма: Освітньо-наукова програма «Публічне управління та адмінстрування»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби

Назва дисципліни
Конкуренція як політична проблема
Код дисципліни
ВБ 1.4
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Результати навчання Знати предмет, методи, теоретичні основи досліджень з проблематики у галузі публічного управління та адміністрування, а також, філософських, політологічних, економічних, міждисциплінарних досліджень конкуренції як політичної проблеми та суспільного феномену; Вміти демонструвати знання спеціалізованої управлінської літератури, а також, з політології, філософії, економіки з відповідних тем курсу; комунікація: використовувати знання іноземних мов для аналізу інформаційних інтернет-ресурсів з експертними оцінками, статистичними даними МВФ, ООН, ЄС та іншими, читання новітньої літератури в підготовці до семінарських занять та написання самостійних робіт; автономність та відповідальність: самостійно шукати та критично опрацьовувати літературу з питань публічного управління, філософських, політологічних, міждисциплінарних досліджень конкуренції, володіти методами обробки, аналізу та синтезу наукової інформації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Попередні умови та додаткові вимоги знати макросоціологічні теорії соціально-історичного розвитку суспільства; загальну природу та значення політики як специфічного виду людської діяльності та особливої сфери пізнання; Вміти збирати та інтерпретувати інформацію щодо феноменів та явищ суспільного життя, державно-управлінських, економічних та політичних процесів та подій; застосовувати основні терміни, категорії та класифікації у газі знань публічного управління та адміністрування в аналізі суспільно-політичних та державно-управлінських відносин; Володіти навичками самостійного пошуку, типологізації та управління інформацією; використання іншомовних фахових джерел; вчитися та оволодівати сучасними знаннями
Зміст навчальної дисципліни
Зміст освітньої програми Частина 1. Конкуренція як суспільний феномен і політична проблема(Теми 1-6) Частина 2. Конкурентоспроможність суспільства, країни і держави(Теми 7-13)
Рекомендована та необхідна література
Рекомендована та необхідна література 1.Алексіс де Токвіль. Про демократію в Америці. К., 1999. С. 216-226. 2.Александрова О. С. Зубчик О.А. Конкуренція: благо чи зло. Специфіка та тенденції розвитку : Наук. вид. / О. С. Александрова, О. А. Зубчик; Центр дослідж. пробл. конкуренції. - К. : Обрії, 2006. - 143 c.; 3.Андерсен В. Актуальні тенденції в динаміці показників глобальної конкурентоспроможності. Аналітична записка. http://www.niss.gov.ua/articles/379/ 4.Андерсен В. Регіональна конкуренція як фактор соціально-економічного розвитку України в умовах глобалізації. www.kennan.kiev.ua
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані освітні заходи та методи викладання Лекції, семінарські заняття, практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Методи та критерії оцінювання підсумкова кількість балів з дисципліни (максимум 100 балів), яка визначається як сума (проста або зважена) балів за систематичну роботу впродовж семестру. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру. Таким чином, підсумкова оцінка складається із суми семестрової кількості балів та підсумкової контрольної роботи;
Мова викладання
Українська