Основи психологічного тренінгу та коучінгу
Освітня програма: Психологія бак заочн
Структурний підрозділ: Факультет психології
Назва дисципліни
Основи психологічного тренінгу та коучінгу
Код дисципліни
ДВС.3.14.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2018/2019
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР9. Пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язання. ПР10. Формулювати думку логічно, доступно, дискутувати, обстоювати власну позицію, модифікувати висловлювання відповідно до культуральних особливостей співрозмовника. ПР11. Складати та реалізовувати план консультативного процесу з урахуванням специфіки запиту та індивідуальних особливостей клієнта, забезпечувати ефективність власних дій. ПР12. Складати та реалізовувати програму психопрофілактичних та просвітницьких дій, заходів психологічної допомоги у формі лекцій, бесід, круглих столів, ігор, тренінгів, тощо, відповідно до вимог замовника.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: основи соціальної психології, сутність основних її понять і закономірностей розвитку особистості, загальну динаміку професійного розвитку, специфіку ефективного спілкування та міжособистісної взаємодії у колективах. Студент повинен вміти: творчо використовувати у навчальній та дослідницькій діяльності знання щодо актуальності та важливості особистісного зростання та розвитку команд і колективів
Зміст навчальної дисципліни
Мета навчальної дисципліни: засвоєння студентами знань з теорії та практики тренінгу, коучінгу та бізнес-консалтінгу; формування умінь і навичок, необхідних для майбутньої професійної діяльності, пов’язаної з вирішенням проблем особистого кар’єрного та професійного зростання; досягнення гармонійних взаємин у стосунках в трудових колективах. Програма дисципліни розкриває основні категорії освітнього коучінгу, історію його розвитку, теорію та практику ефективного тренінгу, бізнес-консалтінгу, принципи, методи, технології надання коуч-сесій з різної тематики. Дисципліна знайомить із проблемами типології та динаміки соціального ліфту.
Рекомендована та необхідна література
Мілютіна К.Л., Трофімов А.Ю. Психологія сучасного бізнесу : навч. посіб. Київ : Видавництво Ліра-К, 2019. 168 с. Романова С. М. Коучінг як нова технологія в професійній освіті / С. М. Романова // Вісник Нац. авіац. ун-ту. Серія : Педагогіка. Психологія. – 2010. – Вип. 3. – С. 83–86. Cайт Міжнародної академії коучингу [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://www.coacha.ru/
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт. 1. Усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення – 24/14 балів 2. Аналітична доповідь: – 24/14 балів 3. Творча самостійна робота:– 32/20 балів 4. Підсумкова контрольна робота – 20/12 балів Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Катерина
Леонідівна
Мілютіна
Кафедра психології розвитку
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра психології розвитку
Факультет психології