Іноземна мова для академічних цілей, рівень B2+ (англійська мова)
Освітня програма: Сходознавство
Структурний підрозділ: Історичний факультет
Назва дисципліни
Іноземна мова для академічних цілей, рівень B2+ (англійська мова)
Код дисципліни
ОК 19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
1.Знати: основні принципи мовної норми та дотримуватися їх при застосуванні іноземної мови у різних функціональних стилях усного й писемного мовлення; ключові поняття іноземної мови та володіти ними у рамках наукового й професійного спілкування; стилістичні особливості професійно орієнтованих текстів; основи писемного спілкування; основні принципи лексико-граматичних трансформацій при роботі з професійно орієнтованими текстами та науковими статями.
2. Вміти: самостійно працювати з першоджерелами та автентичними статтями професійно орієнтованого характеру; вести бесіду з активним використанням ключових тематичних лексичних одиниць; спілкуватися у письмовій та усній формі.
3. У ході аудіювання розуміти на слух іншомовне мовлення в його нормативному й діалектному варіантах; у ході читання розуміти без використання словника основний зміст автентичних наукових та професійно орієнтованих текстів різних жанрів та стилів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: основні принципи мовної норми та дотримуватися їх при застосуванні іноземної мови у різних функціональних стилях усного й писемного мовлення; ключові поняття іноземної мови та володіти ними у рамках наукового та професійного спілкування; стилістичні особливості професійно орієнтованих текстів; основи писемного спілкування; основні принципи лексико-граматичних трансформацій при роботі з професійно орієн-тованими текстами та науковими статтями.
Студент повинен вміти: самостійно працювати з першоджерелами та автентичними статтями професійно орієнтованого характеру; спілкуватися у письмовій та усній формах; організувати та провести презентацію, ділову зустріч, перемовини; будувати тривале, спонтанне монологічне висловлювання, брати участь у непідготовленому діалозі/полілозі для реалізації мовленнєвих інтенцій.
Зміст навчальної дисципліни
Анотація навчальної дисципліни:
Навчальна дисципліна “Іноземна мова для академічних цілей, рівень B2+ (Англійська мова)” для студентів ОКР “Магістр” першого року навчання галузі знань 03 гуманітарні науки, спеціальності 032 Історія та археологія, освітньої програми “Сходознавство” викладається у I та ІI семестрах I курсу в обсязі – 240 год. (8 кредитів ECTS) зокрема: практичні – 80 год, самостійна робота – 160 год. У курсі передбачено 4 змістових модулі та 4 модульні контрольні роботи. Завершується дисципліна в І семестрі заліком, у ІІ семестрі – іспитом. Дисципліна “Іноземна мова для академічних цілей, рівень B2+ (Англійська мова)” знайомить студентів з ефективними стратегіями читання та аудіювання академічних текстів іноземною мовою, а також написанням есе та наукових статей і підготовкою презентацій іноземною мовою. Навчальний курс покликаний підготувати студентів до ефективної комунікації в академічному та професійному середовищі, що сприятиме їхній конкурентоздатності на ринку праці ХХІ сторіччя.
Рекомендована та необхідна література
1. Войко Н. В., Мусієнко А. П., Тихонова Т. Б. Навчально-методичний посібник з англійської мови для студентів гуманітарних факультетів (Аналіз текстів та контекстуальна лексика). – Київ, 2001.
2. Лабенко О. В., Малій А. С., Чередніченко А. Л. Навчальний посібник “Approaches to Studying History” з англійської мови для студентів ІІІ-IV курсів історичного факультету. – Київ, 2008. – 302 c.
3. Beck R. World History: Patterns of Interaction / Roger B. Beck, Linda Black, Larry S. Krieger, Phillip C. Naylor, Dahia Ibo Shabaka. – McDougal Littell, 2009. – 1312 p.
4. Biays J. Along These Lines : Writing Paragraphs and Essays / John Sheridan Biays, Carol Wershoven. – Boston: Pearson Education, 2016. – 639 p.
5. Murphy R. English Grammar In Use. – Cambridge University Press, 2012. – 380 p.
6. Vince, Michael. Macmillan English Grammar in Context. Intermediate. – Oxford: Macmillan, 2008. – 232 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи викладання: практичні заняття.
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: робота на занятті / короткий тест, підсумковий тест, есе, презентація, підсумкове оцінювання у формі іспиту.
Максимальна кількість балів за виконання екзаменаційних завдань – 40. Іспит складається з двох частин: 1) виконання завдань до тексту (20 балів); 2) співбесіда (20 балів).
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем змістового модуля і є сумою балів з кожного.
Оцінювання за формами контролю за І семестр/II семестр:
1) Робота на занятті (виконання завдань на говоріння, читання, письмо, аудіювання) – 16 балів / 10 балів у кожному модулі.
2) Написання коротких лексико-граматичних тестів – 7 балів / 4 бали у кожному модулі.
3) Написання есе (1 на модуль) – 5 балів / 3 бали на модуль.
4) Презентація (1 на модуль) – 5 балів / 3 бали на модуль.
5) Підсумкові письмові тести (1 на модуль) – 7 балів / 4 балів на модуль.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни