Соціально-педагогічні практики попередження та подолання насильства

Освітня програма: Соціальна педагогіка маг

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Соціально-педагогічні практики попередження та подолання насильства
Код дисципліни
ВБ 2.4.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН (ПР 1; ПР 6; ПР 8; ПР 9; ПР 10; ПР 11; ПР 12; ПР 15; ПР 17). Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті Профіль програми.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: теоретичні засади, нормативне регулювання й організаційно-методологічне забезпечення профілактики та протидії в ситуації насильства щодо дітей і дорослих. Вміти: застосовувати нормативно-правове забезпечення в профілактиці та протидії насильству; виявляти, ідентифікувати та інтерпретувати ознаки ймовірних видів та форм насильства щодо дітей, дорослих.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – оволодіння студентами знаннями щодо практик попередження та подолання насильства у соціально-педагогічній діяльності, підготовка їх до реалізації існуючих та розробки нових практик попередження і подолання насильства. Дисципліна містить три змістові модулі.
Рекомендована та необхідна література
1. Актуальні проблеми сімейного насильства : монографія / Перцева Т.О., Огоренко В.В., Кожина Г.М., Зеленська К.О., Носов С.Г., Терьошина І.Ф., Гненна О.М., Мамчур О.Й., Тимофєєв Р.М., Шорніков А.В.; за заг. ред. проф. Т.О.Перцевої та проф. В.В. Огоренко. Дніпро, 2021. 188 с. 2. Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти. Навчально-методичний посібник/ Андрєєнкова В.Л., Байдик В.В., Войцях Т.В., Калашник О.А. та ін. – К.: ФОП Нічога С.О. 2020. 196 с. 3. Методичні рекомендації щодо опитування дітей, що стали свідками та/або жертвами насильства, а також вчинили насильство: Метод. посіб. / Автори-упоряд.: Д. Пурас, О. Калашник, О. Кочемировська; Т. Цюман; за заг. ред. Т. Цюман. К.: ФОП КЛИМЕНКО, 2015. 114с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, завдання для самостійної роботи студента. Усна відповідь, аналіз першоджерел, презентації, диспути, практичні завдання, модульна контрольна робота, підсумкова контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Усна відповідь (аналіз першоджерел), творчі та практичні завдання – 45 балів (до 5 балів за кожне); – 20 балів; модульна контрольна робота – 15 балів (до 5 балів за кожну). Підсумкове оцінювання у формі іспиту: максимальна кількість балів на екзамені – 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали. Іспит виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни