Представництво інтересів клієнтів у соціально-педагогічній практиці

Освітня програма: Соціальна педагогіка маг

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Представництво інтересів клієнтів у соціально-педагогічній практиці
Код дисципліни
ОК.4
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 6. Самостійно й автономно знаходити інформацію, необхідну для професійного зростання, опановувати її, засвоювати та продукувати нові знання, розвивати професійні навички та якості. ПРН 8. Автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях. ПРН 9. Виконувати рефлексивні практики в контексті цінностей соціальної роботи, відповідальності, у тому числі для запобігання професійного вигорання. ПРН 11. Організовувати спільну діяльність фахівців різних галузей і непрофесіоналів, здійснювати їх підготовку до виконання завдань соціальної роботи, ініціювати командоутворення та координувати командну роботу.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен знати: форми, види представницьких послуг які надаються клієнтам за їхніми потребами; вміти: визначати стратегії, складові процесу соціальної адвокації клієнтів; володіти: навичками консультативної комунікації для ефективного представництва інтересів клієнтів.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомлення студентів із нормативно-правовою базою (Закони України «Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги представництва інтересів», «Про соціальні послуги», «Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей», «Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю», «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні»), змістом, обсягами, умовами, порядком надання соціальних послуг та цілісною системою знань щодо методів та методик організацій представництва інтересів клієнтів в соціально-педагогічній практиці.
Рекомендована та необхідна література
1. Єрескова Т. В. Навчальна програма з дисципліни «Методика та організація адвокаційних кампаній у соціальній роботі» (для магістрів). – Київ: ДП «Вид. дім «Персонал», 2017. 13 с. 2. Коса Н.С. Соціально-психологічний супровід дітей з особливими потребами в інклюзивному навчанні / Н.С.Коса // Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти: монографія / [кол.авт.: Гаврилова Н.С., Миронова С.П., Платаш Л.Б., Романюк С.З. та ін.]; за заг.ред. Л.Б.Платаш. Чернівці: Технодрук, 2020. 217 с. 3. Кияниця З.П., Петрочко Ж.В. Соціальна робота з вразливими сім’ями та дітьми: посіб. у 2-х ч. Київ: Обнова компані. 2017. 256 с. 4. Малиновська, Н. Л. Представництво, лобіювання та інспектування в соціальній роботі: методичні рекомендації для студентів спеціальності 231 «Соціальна робота» / Н. Л. Малиновська. – Миколаїв: Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2020. 60 с. – (Методична серія: Вип. 311).
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарські заняття, завдання з самостійної роботи студента.
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: презентації, ессе, case-study, МКР, підсумкова контрольна робота. Форма підсумкового контролю - залік. Організація оцінювання: Максимальна кількість балів на залік - 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на залік). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку–36 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни