Розробка мультимедійних та ігрових систем

Освітня програма: Інженерія програмного забезпечення (Бакалавр)

Структурний підрозділ: Факультет інформаційних технологій

Назва дисципліни
Розробка мультимедійних та ігрових систем
Код дисципліни
ВП 1.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
7
Результати навчання
Вміти застосовувати базові знання в області фундаментальної та прикладної математики, обчислювальні та ймовірнісно-статистичні методи, включаючи обчислювальну геометрію при розробці програмного забезпечення для завдань професійної діяльності; Знати, розуміти, вміти застосовувати моделі математичної теорії ігор та методи розробки алгоритмів ігрових програм із застосуванням штучного інтелекту для розробки програмного забезпечення комп’ютерних ігор.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основні поняття та принципи створення додатків; основні методи класів; мови програмування. 2. Вміти створювати програмний код; проводити оцінку ефективності розроблених програмних засобів. 3. Володіти елементарними навичками програміста.
Зміст навчальної дисципліни
Зміст даної дисципліни орієнтовано на оволодіння студентами практичних навичок використання засобів розробки ігрових додатків для існуючих платформ. Здійснюється забезпечення професійної освіти, що сприяє соціальній, академічній мобільності, затребуваності на ринку праці, успішній кар'єрі, співпраці в командах регіональних структур в області використання сучасних інформаційних технологій. У разі успішного оволодіння матеріалами модуля студент буде вміти використовувати основні поняття проектування інформаційних систем по видах забезпечення, сучасні методики тестування ІС, що розробляються, сучасну теорію побудови комп’ютерних ігор та програмних продуктів, методи та технології їх розробки, а саме: концепцію та технологію побудови інформаційних систем; логічний рівень опису інформаційних систем, моделі, класи, моделі поведінки інформаційних систем та вмінь проектувати інформаційні системи, реалізовувати технологію розробки комп’ютерних ігор сучасними програмними засобами; використовувати технологію розробки комп’ютерних ігор для роботи в інформаційних системах підтримки прийняття рішень.
Рекомендована та необхідна література
1.JAVA програмування. Структури, об"єкти, дані : навч. посібник / В.В. Бандура, М.М. Демчина, В.І. Шекета, М.С. Пасєка ; М-во освіти і науки України, Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. – Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2018. – 291, [1] с. : іл., табл. – Авт. на обкл. не зазнач. – Бібліогр.: с. 273-274. – (Java). – ISBN 978-966-694-310-4 2. Обвінцев О.В. Інформатика та програмування. Курс на основі Python : матеріали лекцій : навч. посібник / О.В. Обвінцев; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. – Київ : Основа, 2017. – 247, [1] с.: іл., табл. – Бібліогр.: с. 247. – ISBN 978-966-699-885-2. 3. Васильєв О. Програмування на C++ : в прикладах і задачах : навч. посібник / Олексій Васильєв. – Київ : Ліра-К, 2017. – 381, [1] с. : іл., табл. – ISBN 978-617-7507-41-2.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, лабораторні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Рівень досягнення всіх запланованих результатів навчання визначається за результатами модульного контролю, захисту та виконання лабораторних робіт та індивідуальних завдань самостійної роботи. Семестрове поточне оцінювання студентів здійснюється впродовж семестру з усіх видів робіт. Загальний бал утворюється як зважена сума балів напрацьованих студентом за різними видами робіт. Максимальна кількість балів, яку може отримати студент за роботу в семестрі не перевищує 100 балів. Форма підсумкового оцінювання – іспит. Для отримання поточного балу (максимум 60) необхідно захистити лабораторні роботи (максимальна –30 балів), самостійної роботи (максимум – 12 балів), скласти модульні контролі (максимально 18 балів). Також враховується неформальна освіта (до 20 балів). Іспит оцінюється за шкалою тестування (максимум 40 балів).
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра програмних систем і технологій
Факультет інформаційних технологій