Підсумковий іспит з англійської мови

Освітня програма: Іспаномовні студії та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Підсумковий іспит з англійської мови
Код дисципліни
ОК.10
Тип модуля
Екзаменаційна комісія
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН 7. Аналізувати, порівнювати і класифікувати різні напрями і школи в лінгвістиці. ПРН 10. Збирати й систематизувати мовні, літературні факти, інтерпретувати й перекладати тексти різних стилів і жанрів з англійської мови українською й навпаки. ПРН 11. Здійснювати науковий аналіз мовного, мовленнєвого й літературного матеріалу, інтерпретувати та структурувати його з урахуванням доцільних методологічних принципів, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних. ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН 15. Обирати оптимальні дослідницькі підходи й методи для аналізу конкретного лінгвістичного чи літературного матеріалу.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне засвоєння навчальних дисциплін за освітньою програмою.
Зміст навчальної дисципліни
Комплексний державний екзамен з англійської мови передбачає перевірку рівня володіння мовою на фонетичному рівні, де оцінюється ступінь відповідності усного мовлення фонетичним стандартам британського варіанта англійської мови. На цьому етапі визначається рівень просодичної організації усного мовлення. Фонетика усного мовлення порівнюється із орфоепічними нормами. На лексичному рівні оцінюються навички й уміння добирати відповідні лексичні одиниці для усного та письмового мовлення, словниковий запас, уміння вживати лінгвістичну термінологію та терміни споріднених галузей знань. На синтаксичному рівні оцінюється уміння правильно формувати комунікативні одиниці – речення як паратаксичного, так і гіпотаксичного типів, з дотриманням правил узгодження часів та темпоральних детермінантів, модальності, когезії, дискурсивних маркерів. Прагматичний аспект дозволяє оцінити ефективність комунікації, комунікативний вплив та ефект як окремих висловлювань, так і відповіді у цілому. На текстовому рівні оцінюється уміння правильно формувати усно і письмово як первинні, так і вторинні тексти з дотримуванням текстової цілісності, зв’язності, когерентності та когезії. Дискурсивний аспект дозволяє оцінити використання сучасної англійської мови залежно від сфери її використання, різновиду дискурсу тощо. Оцінюються знання методів дослідження у сучасній лінгвістиці, сучаній англістиці, зокрема, вміння характеризувати різномантіні підходи до вивчення англійської мови залежно від дослідницьких завдань, здатність висвітлювати особливості сучасних лінгвістичних підходів, вірне використання лінгвістичної термінології.
Рекомендована та необхідна література
1. Бєлова А.Д. Соціолінгвістика. Навч. посібник. К., 2021.157с. 2. Бєлова А.Д. Політичний дискурс у Великій Британії та США. Навч. посібник. К., 2022. 120с. 3. Sinclair J. Trust the Text. Language, corpus and discourse. Routledge, 2004. 223p. 4. Bateman J.A. Multimodality and Genre A Foundation for the Systematic Analysis of Multimodal Documents. Palgrave, Macmillan, 2008. 333p. 5. Kress G., Van Leeuwen, Th. Reading Images. The Grammar of Visual Design. Routledge, 2006. 321p. 6. Messages, Signs, and Meanings. A Basic Textbook in Semiotics and Communication. 3rd edition. University of Toronto, 2004. 410 p. 7. The handbook of business discourse. Edinburgh University Press, 2009. 521p. 8. The Routledge Handbook of Applied Linguistics. Routledge, 2011. 746 р. 9. Gee J.P. How to do Discourse Analysis. A Toolkit. Routledge, 2011. 221p. 10. Kress G., Van Leeuwen Th. Reading Images. The Grammar of Visual Design. 2nd edition Routledge 2006, 321 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Підсумковий іспит.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання відбувається за національною (5-бальною) та 100-бальною шкалою. Кожне завдання іспиту оцінюється максимально в 25 балів. Критерії оцінюванння кожного завдання іспиту наведені в програмі комплексного підсумкового іспиту.
Мова викладання
Англійською

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни