Соціальні основи політичного маркетингу

Освітня програма: Соціальні технології

Структурний підрозділ: Факультет соціології

Назва дисципліни
Соціальні основи політичного маркетингу
Код дисципліни
ВБ3.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
1. Знати історію становлення та розвитку технологій політичної реклами та маркетингу 2. Знати основи загальнотеоретичних підходів технологій політичної реклами та маркетингу 3. Розуміти смисл процесів, що відбуваються серед суб’єктів політичної реклами та маркетингу (політиків та маркетологів) 4. Виокремлювати головні суперечності та тенденції розвитку технологій політичної реклами та маркетингу в сучасному світовому та вітчизняному суспільному житті 5. Публічно презентувати результати самостійної роботи
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Вміти аналітично мислити. 2. Мати навички аналізу текстів. 3. Володіти навичками роботи з сучасною комп’ютерною технікою.
Зміст навчальної дисципліни
Становлення та розвиток технологій політичної реклами та маркетингу 1. Історія становлення та розвитку політичного маркетингу в науці 2. Соціальні технології політичного маркетингу 3. Форми, види і засоби політичної реклами 4. Структура і етапи створення політичної реклами 5 Поняття маркетингу в соціології Технології політичної реклами та маркетингу в сучасній соціології 6. Технології політичної реклами в соціологічних дослідженнях 7. Види маркетингових досліджень 8. Стратегія проведення рекламних політичних кампаній 9. Медіа-планування та медіа-менеджмент 10. Сучасні соціологічні дослідження маркетингу
Рекомендована та необхідна література
1. Королько В. Політична реклама: уроки виборів, проблеми // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 1998. – № 6. – С. 53 – 65 2. Полторак В. А. Політичний маркетинг. – Дніпропетровськ, 2001. – 94 с. 3. Шведа Ю.Р. Технологія виборчої кампанії. Основи електорального маркетингу та менеджменту: [навч-метод. посібник]. Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2013. – 340 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Усна відповідь забезпечує на всіх практичних заняттях протягом семестру (теми 1-10): РН 1.1, РН 1.2, РН 2.1, РН 2.2, РН 3 – 40 балів (30 мінімальних) 2. Контрольна робота 1 (теми 1-5): РН 1.1, РН 1.2 – 30 балів (15 мінімальних) 3. Контрольна робота 2 (теми 6-10): РН 2.1, РН 2.2 – 30 балів (15 мінімальних) підсумкове оцінювання: у формі заліку
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олексій Олександрович Боровський
Кафедра галузевої соціології
Факультет соціології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра галузевої соціології
Факультет соціології