Асистенська практика

Освітня програма: ОНП Філософія 2021. Денна форма навчання.

Структурний підрозділ: Філософський факультет

Назва дисципліни
Асистенська практика
Код дисципліни
ОК 7
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
1. Здійснювати інтелектуальний пошук, виявляти і критично осмислювати актуальні проблеми сучасної філософської думки, розробляти їх в рамках власного філософського дослідження. 2. Знати і використовувати фаховий словник та філософські засоби для донесення власних знань, висновків та аргументації до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються. 3.Розуміти зв’язки філософії з іншими напрямами філософського дискурсу та іншими інтелектуальними й гуманітарними практиками. 4. Ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології в професійній діяльності. 5. Аналізувати, оцінювати і прогнозувати соціальні, політичні, економічні та культурні процеси із застосуванням фахових знань та спеціалізованих навичок розв’язання складних задач філософії. 6. Приймати ефективні рішення з питань управління складною професійною та/або навчальною діяльністю у сфері філософії. 7. Розробляти і викладати філософські дисципліни в закладах освіти.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. До початку вивчення цього курсу студенти мають знати методологічні основи теоретичної і практичної підготовки фахівців; порядок навчально-методичної та наукової роботи кафедри, на якій проводиться практика; програмно-методичне забезпечення навчальної дисципліни, з якої будуть проводитися заняття; специфіку методики роботи викладачів; психологічні та вікові особливості студентів, 2. Вміти шукати, опрацювати, аналізувати та синтезувати інформацію щодо актуальних проблем досліджень у царині філософії; оцінювати ступінь повноти та достовірності інформації у процесі реалізації професійної діяльності 3. Володіти елементарними навичками критичного мислення; спілкування (усного та письмового) державною та іноземною мовами на рівні, що відповідає професійним потребам;
Зміст навчальної дисципліни
Частина 1. Активна практика 1. Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо проведення асистентської практики 2. Консультація з керівником практики. Остаточне узгодження тем лекцій, тем семінарів, літератури до них та дат проведення 3. Підготовка до проведення лекцій. Робота з літературою, підготовка плану лекцій та написання тексту 4. Підготовка до проведення семінарських занять. Робота з літературою, підготовка плану занять та матеріалу до них 5. Проведення лекції 6. Проведення семінарського заняття 7. Ведення щоденника практики Частина 2. Пасивна практика 8. Відвідування лекції керівника практики 9. Відвідування семінарського заняття керівника практики 10. Відвідування лекції іншого студента-практиканта 11. Відвідування семінарського заняття іншого студентапрактиканта 12. Написання рецензії на лекцію іншого студентапрактиканта 13. Написання звіту про проходження асистентської практики
Рекомендована та необхідна література
Основна: (Базова) 1. Педагогіка вищої школи: хрестоматія / В. А. Бугров, А. А. Марушкевич, Є. С. Спіцин – К. : ВПЦ "Київський університет", 2016. – 544 с. http://www.psy.univ.kiev.ua/ua/scientificpublications/xrestomatiia-pedahohika-vyshchoishkoly 2. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. — К.: «Академвидав», 2006. — 352 с.https://library.udpu.edu.ua/library_files/412096.pdf 3. Подоляк Л.Г. Психологія вищої школи: Навчальний посібник для магістрантів іаспірантів /Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. – К.: ТОВ “Філ-студія”, 2006. – 320с. Додаткова: 1. Закон України про вищу освіту. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text 2. Положення про організацію освітнього процесу у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка (Затверджено Вченою радою Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 07.05.2018, протокол №10). URL: http://nmc.univ.kiev.ua/docs/Poloz_org_osv_proc-2018.pdf
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, пасивна практика, активна практика
Методи та критерії оцінювання
1. Проведення лекції: 35-30 балів – студент у повному обсязі здійснює підготовку до проведення лекцій, 29-25 балів – студент у достатньому обсязі володіє навчальним матеріалом, вільно його викладає, 24-20 балів – в цілому володіє навчальним матеріалом, Менше 20 балів – не в повному обсязі володіє матеріалом, 2. Проведення семінарського заняття: 35-30 балів – студент у повному обсязі здійснює підготовку до проведення семінарського заняття, 29-25 балів – студент у достатньому обсязі володіє навчальним матеріалом, вільно його викладає, 24-20 балів – в цілому володіє навчальним матеріалом, Менше 20 балів – не в повному обсязі володіє матеріалом, 3. Пасивна практика: 30 балів – студент у повному обсязі відвідав та прослухав лекції і семінарські заняття, проведені викладачем-керівником та іншими студентами-практикантами. Написав рецензію на лекцію іншого студента-практиканта 20 балів – студент частково відвідав та прослухав лекції і семінарські заняття,
Мова викладання
Українська