Психологічні основи організації праці фахівця з політичної психології

Освітня програма: Політична психологія

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Психологічні основи організації праці фахівця з політичної психології
Код дисципліни
ВБ.1.06
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР 9. Вирішувати етичні дилеми з опорою на норми закону, етичні принципи та загальнолюдські цінності
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: необхідний і достатній обсяг фахових знань професійних профільних дисциплін. 2. Вміти: характеризувати політико-психологічні явища на основі новітніх здобутків політико-психологічної науки, творчо використовувати у майбутній професійній діяльності знання щодо психологічних закономірностей політики та феноменів, що її складають; орієнтуватися у закономірностях видів, типів професійної діяльності психолога. 3. Володіти: навичками та видами професійно-психологічної роботи, застосовувати до суб’єктів професійного середовища набуті знання та навички продуктивного професійного розвитку
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – забезпечити теоретичну підготовку магістрантів, яка слугуватиме підґрунтям для їх подальшої професійної діяльності, сприяти формуванню психологічної готовності до виконання професійної трудової діяльності психолога.
Рекомендована та необхідна література
1. Боришевський М. Й. Національна самосвідомість у громадянському становленні особистості. Київ: 2000. 63 с. 2. Пов`якель Н. І. Професіогенез саморегуляції мислення практичного психолога. Київ, 2003. 295 с. 3. Сердюк Л. 3. Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців: системносинергетичний підхід : монографія. Київ: Університет «Україна», 2012. 323 с. 4. Чуйко О. В. Особистісне становлення суб’єктів професійної діяльності у соціономічних професіях: монографія. Київ: АДЕФ-Україна, 2013. 280 с. 5. Щербина Л. Ф. Метатеоретичне мислення психотерапевта: модель, дослідження, програма розвитку. Київ : Геопринт, 2012. 284 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення), аналітична доповідь, творча самостійна робота, підсумкова контрольна робота. Форма підсумкового контролю – залік. Організація оцінювання: Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 100. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру. Студенти, які впродовж семестру набрали сумарно меншу кількість балів ніж 60, але більшу ніж критично-розрахунковий мінімум - 40 балів, складають залік. Залік оцінюється максимум у 20 балів. Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 40 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку 40 балів. Шкала відповідності оцінок: 0-59 – не зараховано; 60-100 – зараховано.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Юлія Владиславівна Романова
Кафедра соціальної психології
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної психології
Факультет психології