Біологія психічних та поведінкових розладів

Освітня програма: Клінічна психологія з основами психотерапії

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Біологія психічних та поведінкових розладів
Код дисципліни
ОК 8
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПР1. ПР7. ПР11. ПР15. ПР16. ПР17. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основний зміст курсів «Загальна психологія», «Фізіологія ЦНС», "Нейропсихологія" на рівні студента, який завершив навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем “бакалавр” Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 2. Вміти описати основні фізіологічні процеси, пов’язані із функціонування нервової системи. Знати принципи будови і функцій головного мозку людини. 3. Володіти навичками наукового дослідження, пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел, використання інформаційних і комунікаційних технологій.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна вивчає організацію, функції і електричні характеристики мозку на основі застосування сучасних нейробіологічних, нейрофізіологічних, фізичних, математичних методів і комп’ютерних технологій. В ході вивчення курсу розглядаються фізіологічні, когнітивні, емоційні та поведінкові складові патогенезу психічних та поведінкових розладів. Розглядається організація і функціонування основних розподілених нейронних мереж головного мозку.
Рекомендована та необхідна література
Juri D. Kropotov Quantitative EEG, Event-Related Potentials and Neurotherapy // 542рр. San Diego, CA: Academic Press.- 2010. https://doi.org/10.1016/B978-0-12-374512-5.X0001-1 Pachalska Maria , Kaczmarek Bozydar , Kropotov Neuropsychologia kliniczna. Od teorii do praktyki // Wydawnictwo Naukowe PWN 2019. 542p. Hammond, C. Cellular and molecular neurophysiology. Third edition. -Amsterdam: ELSEVIER, 2008. - 405 pp. Steven J. Luck Applied Event-Related Potential Data Analysis. 2022, LibreTexts. https://doi.org/10.18115/D5QG92 Buzsaki, G., Anastassiou, C. A., & Koch, C. (2012). The origin of extracellular fields and currents—EEG, ECoG, LFP and spikes. Nature Reviews Neuroscience, 13, 407-420. https://doi.org/10.1038/nrn3241
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, практичне заняття, самостійна робота, підготовка кейсу
Методи та критерії оцінювання
1. Усні відповіді (виступ на семінарі, участь в обговоренні та дискусіях, доповнення): - 20/12 балів 2. Аналітична доповідь: - 20/12 балів 3. Підсумкова контрольна робота №1: - 10/6 балів 4. Підсумкова контрольна робота №2: - 10/6 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі іспиту. Успішність студента оцінюється через підрахування балів семестрового оцінювання (максимальна оцінка - 60 балів) та оцінки за іспит (максимальна оцінка - 40 балів). Максимальна кількість балів 100 балів. У разі, якщо студент у семестровому оцінюванні набрав менше критично-розрахункового мінімуму, йому даються додаткові творчі завдання, кількість яких залежить від кількості балів, яких не вистачає для досягнення критично-розрахункового мінімуму - 36 балів. Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним, не може бути меншим за 24 бали.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни