Апаратні методи психологічної реабілітації та корекції

Освітня програма: Клінічна психологія з основами психотерапії

Структурний підрозділ: Факультет психології

Назва дисципліни
Апаратні методи психологічної реабілітації та корекції
Код дисципліни
ОК16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР1. ПР2. ПР5. ПР7. ПР15. ПР17. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Володіти знаннями з дисциплін «Експериментальна психологія», «Нейропсихологія», «Клінічна психологія», «Психодіагностика» на рівні студента, який завершив навчання за освітнім рівнем «бакалавр» Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 2. Володіти базовими навичками пошуку, обробки та аналізу інформації.
Зміст навчальної дисципліни
У межах обов’язкової дисципліни «Апаратні методи діагностики, моделювання та корекції функціональних станів» студенти знайомляться зі специфікою використання апаратних методів для здійснення психологічної корекції та реабілітації. Зокрема, яким чином варто використовувати специфічні прилади задля покращення загального психологічного стану, корекції непродуктивних психологічних станів та діагностики актуального стану функціонування мозку.
Рекомендована та необхідна література
1. Libenson, M. H. (2012). Practical approach to electroencephalography e-book. Elsevier Health Sciences. 2. Evans, J. R. (Ed.). (2007). Handbook of neurofeedback: dynamics and clinical applications. CRC Press. 3. Kirk, H. W. (Ed.). (2015). Restoring the brain: Neurofeedback as an integrative approach to health. CRC Press. 4. Michael P. Cohen - Neurofeedback 101_ Rewiring the Brain for ADHD, Anxiety, Depression and Beyond (without medication) (2020) 5. Coben, R., & Evans, J. R. (Eds.). (2010). Neurofeedback and neuromodulation techniques and applications. Academic Press. 6. Handbook Of Neurofeedback Dynamics and Clinical Applications. Edited by James R. Evans. The Haworth Medical Press. An Imprint of The Haworth Press, Inc. New York. 2007. 378 р.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінари, практичні заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Максимальна кількість балів, які можуть бути отримані студентом на іспиті – 40 балів за 100-бальною шкалою; Форма проведення – письмова. Види завдань – відкриті питання. Мінімальний пороговий рівень оцінки, за якої залік вважається складеним: оцінка за залік не може бути нижчою за 24 балів. Умови допуску до заліку. Студент не допускається до заліку, якщо під час семестру набрав менше ніж 36 балів.
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра експериментальної та прикладної психології
Факультет психології