Основні методології досліджень в міжнародному бізнесі, комерції та фінансів
Освітня програма: Міжнародний бізнес, комерція та фінанси
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Назва дисципліни
Основні методології досліджень в міжнародному бізнесі, комерції та фінансів
Код дисципліни
ОК 24
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати фактори, що впливають на вибір парадигми, взаємозв'язку між парадигмами і методологією дослідження; знати основні критерії і типи наукових теорій, різницю між емпіричними законами і науковими теоріями, відмінності між теорією і моделлю; знати основні теорії в міжнародному бізнесі, торгівлі та фінансах; вміти визначати дослідницьку проблему і розробляти дослідницьку пропозицію; спілкування в груповій грі моделювання з розробки ідей за допомогою обговорення дослідницької проблеми.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання основ методології досліджень у міжнародному бізнесі, комерції та фінансах. 2. Можливість виявити та сформулювати дослідницьку проблему, застосовуючи відповідні науково-дослідницькі підходи та методи дослідження (як кількісні, так і якісні) у міжнародному бізнесі, комерції та фінансах; аналізувати та використовувати інформаційні технології для пошуку відповідної інформації для проведення досліджень у галузі міжнародного бізнесу, комерції та фінансів.
3. Мати основні навички методів дослідження у міжнародному бізнесі, комерції та фінансах, критичне мислення, опрацювання значної кількості економічних та статистичних матеріалів, надаючи власні висновки та пропозиції щодо дослідження. 4. Володіння англійською мовою
Зміст навчальної дисципліни
1. Парадигма і методологія дослідження
2. Наукова теорія
3. Основні теорії міжнародного бізнесу, торгівлі та фінансів
4. Дослідження системи та принципи наукової системи
5. Характер методології дослідження
6. Дослідницька проблема та дослідницька пропозиція
7. Цілі дослідження
8. Основні види досліджень
9. Кількісні та якісні дослідження в галузі міжнародного бізнесу, торгівлі та фінансів
10. Системний підхід до проведення ефективного огляду літератури
Рекомендована та необхідна література
1. Bryman, A., & Bell, E. (2015). Business research methods. Oxford: Oxford University Press.
2. Elci, C. (2007). Towards Research methods for international business: The Cyclical grounded approach. Retrieved from: http://www.academia.edu/658820/ research methods for international business the cyclical grounded approach.
3. Kothari, C. R. (2004). Research methodology: Methods and techniques. New Delhi: New Age International.
4. MacDonald, S., & Headlam, N. (n.d.). Research Methods Handbook: Introductory guide to research methods for social research. Manchester: Centre for Local Economic Strategies (CLES). Retrieved from: https://cles.org.uk/our-work/publications/research-methods-handbook/
5. Rajasekar, S., Philominathan, P., & Chinnathambi, V. (2013). Research Methodology. Retrieved from: https://arxiv.org/pdf/physics/0601009.pdf
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семніри, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Усні відповіді, доповнення, бліц-опитування, дискусія, задачі: – 50 балів (50%).
2. Вирішення практичних задач: – 20 балів (20%).
3. Модульна контрольна робота: – 30 балів (30%).
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни