Інформаційні системи в міжнародному бізнесі, торгівлі та фінансах
Освітня програма: Міжнародний бізнес, комерція та фінанси
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Назва дисципліни
Інформаційні системи в міжнародному бізнесі, торгівлі та фінансах
Код дисципліни
ОК 22
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Розуміти основні поняття та категорії використання інформаційних систем у міжнародному бізнесі, торгівлі та фінансах; ; Знати і розуміти основні технології, технічні, економічні та правові основи функціонування інформаційних систем в IBCF; Знати і розуміти особливості бізнес-моделей і форм організації бізнесу з використанням інформаційних систем та Інтернету; Вміти використовувати знання і методи, отримані в ході курсу, для подальшого розвитку учнів, а також для практичного використання в IBCF; Оволодіти навичками проведення групових дискусій з окремих теоретичних і практичних питань використання інформаційних систем в IBCF; Вирішувати колективні завдання, пов'язані з використанням інформаційних систем в IBCF під керівництвом і керівництвом викладача.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання основ економічної теорії, міжнародного бізнесу, комерції та фінансів.
2. Здатність розуміти основні принципи використання інформаційних систем у міжнародному бізнесі, торгівлі та фінансах.
3. Володіти базовими навичками збору і обробки економічних даних, критичного мислення, обробки значного обсягу теоретичних і емпіричних даних при наданні власних висновків і пропозицій.
4. Вільне володіння англійською мовою.
Зміст навчальної дисципліни
Модуль 1. Основи використання інформаційних систем в IBCF.
1. Сутність, основні поняття і принципи використання інформаційних систем в IBCF.
2. Інформаційні системи в корпоративному секторі (Бізнес-Бізнес, B2B).
3. Інформаційні системи в споживчому секторі (B2C).
4. Інформаційні системи в секторі взаємодії фізичних осіб (C2C).
5. Інформаційні системи в секторі взаємодії фізичних та юридичних осіб з державою (G2C, C2G, B2G, G2B).
6. Електронні платіжні системи і технології зниження ризиків в платіжних системах в Інтернеті.
Модуль 2. Практичні аспекти використання інформаційних систем в IBCF.
7. Інтернет-банкінг та електронні гроші.
8. Інтернет-маркетинг.
9. Інтернет-Реклама.
10. Маркетинг в соціальних мережах (SMM).
11. Шахрайство при використанні інформаційних систем в IBCF і боротьба з ним.
12. Перспективи розвитку інформаційних систем в ICBF.
Рекомендована та необхідна література
1. Chaffey, D. (2015). Digital Business and E-Commerce Management Strategy. In Implementation and Practice Sixth Edition. Pearson. 714 p.
2. Laudon, K. C., & Traver, C. G. (2016). E-commerce: business, technology, society. 908 p.
3. Turban, E., Outland, J., King, D., Lee, J. K., Liang, T. P., & Turban, D. C. (2017). Electronic commerce 2018: a managerial and social networks perspective. Springer. 653 p.
4. Khosrow-Pour, M. (Ed.). (2006). Encyclopedia of e-commerce, e-government, and mobile commerce. IGI Global. 1353 p.
5.Qin, Z. (Ed.). (2010). Introduction to E-commerce. Springer science & business media. 527 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота, перегляд фрагментів освітніх документальних фільмів, виїзд на місце та/або корпоративна / гостьова лекція
Методи та критерії оцінювання
1. Відповіді на семінарах - до 42 балів.
2. Модульні контрольні роботи-до 30 балів.
3. Виконання індивідуальних робіт-до 18 балів.
4. Тематичне дослідження - до 10 балів.
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни