Вступ до міжнародного бізнесу, комерції та фінансів

Освітня програма: Міжнародний бізнес, комерція та фінанси

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Вступ до міжнародного бізнесу, комерції та фінансів
Код дисципліни
ОК 01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати суб’єкти міжнародного бізнесу та організаційно-правові форми міжнародного бізнесу; види міжнародного бізнесу, його внутрішнє й зовнішнє мікро- та макросередовище; соціально-економічну сутність маркетингу, його методологію, принципи та функції; поняття, предмет, завдання і цілі менеджменту. Вміти визначати потреби та інтереси компанії в умовах конкретного бізнес-середовища задля використання в процесах управління; грамотно обґрунтовувати орієнтацію лінійку товарів\послуг компанії на потреби споживачів як головний принцип маркетингу з урахуванням національної специфіки в конкретній країні. Оволодіти практичними навичками організації міжнародних маркетингових досліджень у корпорації. Здатність та готовність до вербальної та письмової професійної комунікації англійською та іншими мовами, чітко формулювати пропозиції для вирішення питань бізнесової діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання основ економічної теорії. 2. Уміння аналізувати основні підходи до організації економічної діяльності та реалізації корпоративних цілій. 3. Розуміння ризиків та проблем, які можуть виникнути в організації транскордонних бізнес процесів. 4. Фахова термінологія англійської мови.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1 1. Сутність, етапи розвитку та характерні риси міжнародного бізнес 2. Теорії і філософія міжнародного бізнесу 3. Суб’єкти сучасного міжнародного бізнесу 4. Види і середовище міжнародного бізнесу 5. Міжнародні інтеграційні об’єднання та їх роль у сучасному бізнесі Змістовий модуль 2 6. Соціально-економічна сутність маркетингу, методологія, принципи та функції 7. Міжнародний маркетинг та його специфіка 8. Суть, характерні ознаки та технологія менеджменту як науки і сфери діяльності 9. Міжнародний менеджмент, його економічний механізм, функції та тенденції розвитку 10. Україна в сучасному міжнародному бізнесі
Рекомендована та необхідна література
1. Lawrence J. Gitman, Carl McDaniel Introduction to Business, 2018 2. Mason A. Carpenter, Sanjyot P. Dunung International Business, 2011 3. G. Ietto-Gillies Transnational Corporations and International Production, 2018. 4. Charles W. L. Hill International Business: Competing in the Global Marketplace, 2017. 5. Julian Gaspar, James Kolari Introduction to Global Business: Understanding the International Environment & Global Business Functions. 2015. 6. Douglas Wilson David Dusseau Introduction to Business, 2016. 7. McGraw-Hill Introduction To Business, Student Edition, 2017.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, виконання завдань індивідуальної роботи
Методи та критерії оцінювання
1. Усні відповіді, доповнення, дискурс, вирішення тестів та індивідуальної самостійної роботи: до 60 балів. 2. Виконання залікової контрольної роботи: до 30 балів. 3. Усна відповідь на заліку: до 10 балів.
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни