Стратегічний менеджмент міжнародного підприємства
Освітня програма: Міжнародні фінанси та інвестиції
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Назва дисципліни
Стратегічний менеджмент міжнародного підприємства
Код дисципліни
ОК 12
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Розуміти: основні поняття і категорії стратегічного менеджменту, процес стратегічного менеджементу, реалізації та оцінки стратегії; та ключові умови реалізації стратегічного менеджменту, типи міжнароної експансії, інші питання, пов'язані з подальшою імплементацією корпоративної стратегії.
Знати: основні методи реструктуризації фірми, переваги та недоліки злиттів та поглинань, різні типи бізнес-стратегій та вміти обирати відповідну стратегію.
Вміти: провести внутрішній аналіз культури фірми та функціональних сфер, щоб виявити ключові сильні та слабкі сторони, провести аналіз зовнішнього середовища фірми, основних зовнішніх сил, які впливають на організацію.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи політичної економії, міжнародної торгівлі, статистики, світової економіки, теорії багатонаціональних підприємств, міжнародного бізнесу та глобальних фінансів.
2. Здатність зрозуміти основні принципи функціонування та управління міжнародним підприємств.
3. Мати базові навички збору та обробки економічної інформації, критичного мислення, роботи зі значним обсягом теоретичних і емпіричних даних, надаючи при цьому свої власні висновки і пропозиції.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1. "Стратегічний аналіз міжнародного підприємства".
Тема 1. Основи стратегічного менеджменту
Тема 2. Аналіз кейсів стратегічного менеджмент
Тема 3. Аналіз зовнішнього середовища компанії
Тема 4. Аналіз внутрішнього середовища компанії
Тема 5. Інтелектуальні активи компанії
Змістовий модуль 2. "Формулювання та використання стратегії у роботі міжнародної фірми".
Тема 6. Формулювання стратегії
Тема 7. Базові стратегії
Тема 8. Стратегія на корпоративному рівні та міжнародна стратегія фірми
Тема 9. Міжнародна стратегія фірми
Тема 10. Коопераційна стратегія
Тема 11. Підприємницька стратегія, конкурентна динаміка та управління інноваціями
Тема 12. Підприємницька стратегія та конкурентна динаміка
Тема 13. Управління інноваціями та конкурентоспроможність фірми
Рекомендована та необхідна література
1. Dess, G., McNamara, G., Eisner, A., Lee, S. (2019). Strategic Management: Text and Cases. McGraw-Hill Education, 9th Edition. − 801 p.
2. Hitt, M., Ireland, R., Hoskisson, R. (2017). Strategic Management: Competitiveness and Globalization. Concepts and Cases. Cengage Learning. 12th edition. − 770 p.
3. Dave Ketchen and Jeremy Short (2018). Mastering Strategic Management. Flat World Knowledge. − 332 p.
4. Cornelis A. de Kluyver, (2010). Fundamentals of Global Strategy: A Business Model Approach. − 270 p.
5. López, J., Guerras-Martín, L. (2018). Fundamentals of Strategic Management. − 297 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, опитування на семінарах, завдання для самостійної роботи, дискусії, кейс-стаді, індивідуальна / групова робота / презентації.
Методи та критерії оцінювання
Відповіді на семінарах 28 / 42
Модульні роботи 18 / 30
Проведення індивідуальних робіт 7 / 14
Case-Study (групова робота) 7 / 14
Разом: 60 / 100
Модульні тести включають тестові завдання та / або відкриті питання та завдання у вигляді коротких есе.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни