Екологічний маркетинг
Освітня програма: ЕКОЛОГІЯ (магістр) ДЕННА
Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Назва дисципліни
Екологічний маркетинг
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
Знати:
- сутність концепції екологічного маркетингу та його види;
- сучасні тенденції розвитку екологічного маркетингу в світі та в Україні;
- характеристику екологічних потреб та їх маркетингову класифікацію;
- стан, тенденції та чинники розвитку екологічних потреб;
- екоатрибутивність споживчого вибору та його типи за мотивацією;
- методику проведення маркетингових досліджень: ринку в цілому; поведінки
споживачів; конкурентного середовища; товарів та послуг; власного потенціалу
фірми;
- особливості просування екологічних товарів на ринку;
- сутність, види та специфіку екологічного маркування;
- взаємодію елементів та методику розробки комплексу екологічного маркетингу;
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання теоретичних основ економічної теорії, економіки підприємства, екологічно
економіки, маркетингу, менеджменту
Зміст навчальної дисципліни
В рамках курсу студенти вивчають сутність, зміст та значення екологічного
маркетингу в діяльності сучасних підприємств. Розглядаються 2 модулі: 1). "Виникнення
та сутність екологічного маркетингу " - модуль присвячений дослідженню специфіки
екологічного маркетингу, чинників розвитку екологічних потреб і екологічних товарів,
аналізу типів екологічно спрямованої поведінки споживачів та їх мотивації до
споживання екологічних товарів. 2). " Особливості застосування екологічного маркетингу
в Україні " - модуль зосереджує увагу на напрямках розвитку ринку екологічних товарів у
світі й Україні, особливостях просування екологічних товарів на ринку, процедурі
екологічного маркування та оптимізації витрат на просування екологічних товарів
різного рівня мотивації споживання
Рекомендована та необхідна література
1. Глосарій зеленого бізнесу : українсько-німецько-російсько-англійський / В. Базилевич,
Д. Вальтер, В. Хартман [та ін.] ; наук. ред. : В. Базилевич, Д. Вальтер. - К.: Знання, 2010.
2. Прокопенко, О.В. Екологічний маркетинг: навчальний посібник / О.В. Прокопенко - Київ:
Знання, 2012. - 319 с.
3. Екологічний маркетинг: Навч. посібник / Вічевич А.М., Вайданич Т.В., Дідович І.І.
Дідович А.П. - Львів: УкрДЛТУ, 2003. - 248 с.
4. Маркетинг : підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, В.Я. Заруба, О.Л. Каніщенко,
Є.В. Крикавський та ін.; за ред. А.О.Старостіної. - Київ : Знання, 2009. - 1070с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Семестрове оцінювання:
1) Оцінки на семінарських заняттях - 20 балів
2) Модульна контрольна робота М21 - 10 балів (рубіжна оцінка 6 балів)
3) Модульна контрольна робота М21 - 10 балів (рубіжна оцінка 6 балів)
4) Оцінка за самостійну роботу - 20 балів (рубіжна оцінка 12 балів)
2. Підсумкове оцінювання у формі екзамену
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни