Екологічний маркетинг

Освітня програма: ЕКОЛОГІЯ (магістр) ДЕННА

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Екологічний маркетинг
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
Знати: - сутність концепції екологічного маркетингу та його види; - сучасні тенденції розвитку екологічного маркетингу в світі та в Україні; - характеристику екологічних потреб та їх маркетингову класифікацію; - стан, тенденції та чинники розвитку екологічних потреб; - екоатрибутивність споживчого вибору та його типи за мотивацією; - методику проведення маркетингових досліджень: ринку в цілому; поведінки споживачів; конкурентного середовища; товарів та послуг; власного потенціалу фірми; - особливості просування екологічних товарів на ринку; - сутність, види та специфіку екологічного маркування; - взаємодію елементів та методику розробки комплексу екологічного маркетингу;
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання теоретичних основ економічної теорії, економіки підприємства, екологічно економіки, маркетингу, менеджменту
Зміст навчальної дисципліни
В рамках курсу студенти вивчають сутність, зміст та значення екологічного маркетингу в діяльності сучасних підприємств. Розглядаються 2 модулі: 1). "Виникнення та сутність екологічного маркетингу " - модуль присвячений дослідженню специфіки екологічного маркетингу, чинників розвитку екологічних потреб і екологічних товарів, аналізу типів екологічно спрямованої поведінки споживачів та їх мотивації до споживання екологічних товарів. 2). " Особливості застосування екологічного маркетингу в Україні " - модуль зосереджує увагу на напрямках розвитку ринку екологічних товарів у світі й Україні, особливостях просування екологічних товарів на ринку, процедурі екологічного маркування та оптимізації витрат на просування екологічних товарів різного рівня мотивації споживання
Рекомендована та необхідна література
1. Глосарій зеленого бізнесу : українсько-німецько-російсько-англійський / В. Базилевич, Д. Вальтер, В. Хартман [та ін.] ; наук. ред. : В. Базилевич, Д. Вальтер. - К.: Знання, 2010. 2. Прокопенко, О.В. Екологічний маркетинг: навчальний посібник / О.В. Прокопенко - Київ: Знання, 2012. - 319 с. 3. Екологічний маркетинг: Навч. посібник / Вічевич А.М., Вайданич Т.В., Дідович І.І. Дідович А.П. - Львів: УкрДЛТУ, 2003. - 248 с. 4. Маркетинг : підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, В.Я. Заруба, О.Л. Каніщенко, Є.В. Крикавський та ін.; за ред. А.О.Старостіної. - Київ : Знання, 2009. - 1070с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Семестрове оцінювання: 1) Оцінки на семінарських заняттях - 20 балів 2) Модульна контрольна робота М21 - 10 балів (рубіжна оцінка 6 балів) 3) Модульна контрольна робота М21 - 10 балів (рубіжна оцінка 6 балів) 4) Оцінка за самостійну роботу - 20 балів (рубіжна оцінка 12 балів) 2. Підсумкове оцінювання у формі екзамену
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни