Професійна та корпоративна етика
Освітня програма: "Зарубіжна література та англійська мова: теорія та методика навчання"
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
            Назва дисципліни
        
        
            Професійна та корпоративна етика
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК 4.
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2021/2022
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            1 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН 12, ПРН 24, ПРН 27, ПРН 28.
Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми».
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            До початку вивчення цього курсу студенти мають знати основні етапи та характеристики історико-культурного процесу, місце етики серед філософських наук. Уміти збирати та інтерпретувати інформацію щодо феноменів та явищ культури, культурних процесів та подій; виокремлювати актуальні соціокультурні проблеми та обґрунтовувати принципи й шляхи їхнього вирішення. Володіти елементарними навичками наукового дослідження та управління інформацією; критичного ставлення та прогнозування щодо політичних, економічних, культурно-мистецьких подій та явищ; використання іншомовних фахових інформативних джерел.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета дисципліни полягає в тому, щоб надати студентам цілісне розуміння кола проблематики професійної та корпоративної етики, специфіки методів етико-прикладних досліджень та етичних суджень й уміння їх використовувати у вирішенні конкретних моральних колізій у сучасних практиках. Визначається предметне поле професійної і корпоративної етик, їх місце в структурі етичного знання, етичні виміри професіоналізму. Прояснюється специфіка етичної інфраструктури як інструменту управління цінностями у професійній і корпоративній діяльності, моделі та функції етичних підрозділів та етичних документів. З’ясовуються основи корпоративної культури та моральні стандарти діяльності організації та корпоративної соціальної відповідальності. Розглядаються особливості моралі в ряді соціальних практик за професійним спрямуванням. 
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Прикладна етика. Навч.посібник / За ред. Панченко В.І. Київ: Центр учбової літератури, 2012. Професійна та корпоративна етика: навч. посіб. / за ред. В.І. Панченко. Київ: Київський університет, 2019. Калугіна О. Етика перекладача: http://www.rusnauka.com/19_AND_2012/Philologia/6_114028.doc.htm. Павлова О. Культурні практики університету: між дисципліною та дискурсом /Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. №4. 2017. Рогожа М. Символічний капітал і морально неприпустиме в інтелектуальних практиках сучасного університету /Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки. 2019. Рогожа М., Курбатов С. Місія університету в західноєвропейській культурі (етичні та соціологічні аспекти) (Частина І і ІІ) /Філософія освіти. 2017. № 2 (21); 2020 №1 (26). Семигінівська Т. Морально-етичний чинник як складова етичних компетенцій майбутніх перекладачів:http://vuzlib.com.ua/articles/book/28084-oralno_etichnijj_chinnik_jak_/1.html
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Усна відповідь, доповнення на семінарських заняттях, участь у дискусіях і обговореннях на лекціях, есе (лекційний модуль), підсумкова контрольна робота.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Форма підсумкового контролю – залік. Усна відповідь  (min 3х6=18, max 5х6=30), доповнення на семінарських заняттях (min 1х5=5, max 2х5=10), участь у дискусіях і обговореннях на лекціях (min 2х6=12, max 3х6=18), (есе (лекційний модуль) (min 13, max 22), підсумкова письмова робота (min 12, max 20). Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (усні доповіді, доповнення та участь в дискусіях на лекціях і семінарах) та за самостійні роботи (есе). Усі види робіт за семестр мають у підсумку: у максимальному вимірі 80 балів, у мінімальному вимірі 48 балів. 0-59 – не зараховано. 60-100 залік.
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Марія
                            Михайлівна
                            Рогожа
                        
                        
                            Кафедра етики, естетики і культурології 
Філософський факультет
                    Філософський факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра етики, естетики і культурології
                    
                    
                        Філософський факультет