Загальна ембріологія

Освітня програма: БІОЛОГІЯ (бакалавр) ДЕННА

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Загальна ембріологія
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР04. Розуміти основні терміни, концепції, принципи, теорії і закони в галузі біологічних наук і на межі предметних галузей. ПР06. Застосовувати принципи систематики, методи виявлення та ідентифікації неклітинних форм життя, прокаріот і еукаріот. ПР07. Демонструвати знання про структурну організацію біологічних систем на молекулярному рівні організації. ПР08. Демонструвати знання фундаментальних біологічних процесів, будови та функцій живих організмів. ПР09. Демонструвати знання про спадковість і мінливість, молекулярні механізми збереження та реалізації генетичної інформації та значення в еволюційних процесах. ПР13. Аналізувати дані біологічної науки для розуміння ролі еволюційної ідеї органічного світу. ПР15. Застосовувати у професійній діяльності методи визначення структурних та функціональних характеристик біологічних систем на різних рівнях організації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Успішне опанування навчальних дисциплін "Загальна цитологія", "Гістологія", "Молекулярна біологія", "Біологія індивідуального розвитку". 2.Вміння самостійно застосовувати знання з цитології, гістології, молекулярної біології, біохімії та ін. дисциплін для розв’язання конкретних науковопрактичних задач; вміння працювати з науковою та науково-методичною літературою. 3.Володіння елементарними навичками системного аналізу
Зміст навчальної дисципліни
"Загальна ембріологія" – це базова дисципліна, що присвячена вивченню загальних принципів структурно-функціональних перебудов, що спостерігаються під час ембріогенезу. Дисципліна направлена на формування у студентів чіткого розуміння основних принципів молекулярно-клітинних взаємодій, що лежать в основі процесів диференціації та спеціалізації, а також можливості їхньої експериментальної модифікації в лабораторіях клінічного та дослідницького профілю.
Рекомендована та необхідна література
1. Barresi, M. J. F., & Gilbert, S. F. (2019). Developmental Biology (12th ed.). Oxford University Press. 2. McGeady, T. A., Quinn, P. J., Fitzpatrick, E. S., Ryan, M. T., Kilroy, D., & Lonergan, P. (2017). Veterinary Embryology (2nd ed.). Wiley-Blackwell. 3. Sadler, T. W. (2018). Langman’s Medical Embryology (14th ed.). LWW. 4. Schoenwolf, G. C., Bleyl, S. B., Brauer, P. R., & Francis-West, P. H. (2014). Larsen’s Human Embryology (5th ed.). Churchill Livingstone. 5. Slack, J. M. W. (2012). Essential Developmental Biology (3rd ed.). Wiley-Blackwell. 6. Wolpert, L., Tickle, C., & Arias, A. M. (2015). Principles of Development(5th ed.). Oxford University Press.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
- Семестрове оцінювання: 1. Модульна контрольна робота 1 – РН 1.1 – 2.3 (блок Розділу 1) – 20 балів/ 10 балів 2. Модульна контрольна робота 2 – РН 1.1 – 2.3 (блок Розділу 2) – 20 балів/ 10 балів 3. Підготовка реферату/презентації/доповіді РН 1.1 – 2.1, 2.4, 3.1 – 20 балів / 10 балів - підсумкове оцінювання: у формі іспиту
Мова викладання
Українська