Англійська мова у новітніх літературознавчих дослідженнях

Освітня програма: "Зарубіжна література та англійська мова: теорія та методика навчання"

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова у новітніх літературознавчих дослідженнях
Код дисципліни
ВБ 2.8.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 27, ПРН 33.1, ПРН 38.1. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студенти повинні знати теоретичні основи базових курсів з англійської мови та літературознавства; вміти порівнювати різні мовні елементи, робити узагальнення; володіти практичними навичками літературознавчого аналізу англомовних текстів.
Зміст навчальної дисципліни
Метою дисципліни є ознайомлення студентів магістратури з найбільш перспективними напрямами новітніх літературознавчих досліджень англійською мовою; застосування новітніх підходів при вирішенні конкретних освітніх та дослідницьких завдань, а також готовність студентів самостійно здійснювати літературознавчі дослідження із використанням сучасних наукових методів.
Рекомендована та необхідна література
Hoover D.L., Culpeper J., O’Halloran K. Digital Literary Studies. London, New York: Routledge, 2014. Cuddon J., Habib M. (eds.) The Penguin Dictionary of Literary Terms and Literary Theory. London: Penguin, 2014. Henly C., Johnson A. Literary Analysis for English Literature: Skills for Success. London: Hodder Education, 2019. Leitch V. et al. (eds.) The Norton Anthology of Theory and Criticism. New York: ‎ W. W. Norton & Company, 2018. Siemens R., Schreibman S. (eds.) A Companion to Digital Literary Studies. – Oxford: Wiley-Blackwell, 2013. Upstone S. Literary Theory: A Complete Introduction. London: Teach Yourself, 2017. Waldron K.E., Friedman R. (eds.) Toward a Literary Ecology: Places and Spaces in American Literature. Lanham, Toronto, Plymouth: The Scarecrow Press, 2013. Zunshine L. (ed.) The Oxford Handbook of Cognitive Literary Studies. – Oxford: Oxford University Press, 2015.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи: усна відповідь, контрольна робота, презентація. Методи викладання: лекція, практичне заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкова оцінка за курс формується як сума балів поточного та підсумкового контролю. Форми поточного контролю: відповіді на практичних заняттях (max 35/min 21), індивідуальна презентація (max 10/min 6), контрольна робота (max 15/min 9); сумарно max 60/min 36 (якщо менше ніж 36 – студенти до іспиту не допускаються). Форма підсумкового контролю – іспит (max 40/min 24). Для отримання позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспит має бути min 24. 90–100 Відмінно / Еxcellent 75–89 Добре / Good 60–74 Задовільно / Satisfactory 35–59 Незадовільно / Fail
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології