Професійна та корпоративна етика

Освітня програма: Географія рекреації та туризму. Магістр

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Професійна та корпоративна етика
Код дисципліни
ОК.3
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Р02. Оцінювати результати власної роботи, демонструвати уміння працювати в команді на засадах безпеки, толерантності та розуміння морально-етичних цінностей та пріоритетів. Р05 Вміти виявляти, ставити та розв’язувати науково-прикладні проблеми, здійснювати критичну оцінку ухвалених рішень. Р07. Володіти фахово-орієнтованими знаннями та навичками, брати участь у розробленні програм та стратегій міського та регіонального розвитку, плануванні територій різного ієрархічного рівня та вміти застосовувати фахово-орієнтовані знання у професійній освітній діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення цього курсу студенти мають знати основні етапи розвитку етичної думки; методи філософських досліджень, методи психології та основні етико-філософські поняття та категорії. 2. Вміти збирати та інтерпретувати інформацію щодо дилемних проблем професійної та корпоративної етики в професійній діяльності; застосовувати основну методологію імперативно-ціннісних аспектів професійної практики 3. Володіти елементарними навичками наукового дослідження та інтегрованою інформацією наукового дослідження та управління інформацією;
Зміст навчальної дисципліни
На прикладі сценаріїв виробничих ситуацій в установах і організаціях природничих досліджень вміти прогнозувати ефективність виробничої діяльності та ймовірне виникнення і попередження проблемних ситуацій у випадках появи таких у групах вищої, середньої та нижньої ланки працівників. Застосовувати набуті знання для раціонального використання наявних виробничих ресурсів, вміти передбачати психологічні обстановки в непростих умовах польових експедиційних досліджень, в тому числі у віддалених районах та місцях з суворими кліматичними умовами, їх організації, постачання устаткування і матеріалів, проведення камеральних робіт та інших видів діяльності в колективах різко відмінного професійного та загального інтелекту.
Рекомендована та необхідна література
Аболіна Т.Г.,Нападиста В.Г., Рихліцька О.Д. Прикладна етика. Навч.посібник / За наук.ред. Панченко В.І.. – К.: «Центр учбової літератури», 2012. – Розділ 1. – С.7-40. Васянович Г.П. Педагогічна етика. К.2011 Етика. Естетика.: Навч.посібник / за наук. ред. Панченко В.І. – К.: «Центр учбової літератури», 2014 – Розділ 1 – С. 6-22. Ломачинська І.М., Рихліцька О.Д., Барна Н.В. Основи корпоративної культури.// Навч. посібник. -К.:2011.- 480с.  Муніч Н.В. Формування ландшафтознавчих понять у шкільній географічній освіті: Монографія. К., 2015. 300 с Пістун М.Д. Географія у моєму житті: Монографія. — К.: 2009. Професійна та корпоративна етика.//Навчальний посібник.-К.:ВПЦ «Київський університет», 2019.- 368 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання виконання завдань семінарських робіт, модульна контрольна робота, залік
Мова викладання
Українська