Лінгвістика тексту

Освітня програма: Англійська філологія та дві іноземні мови (мова навчання – англійська)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Лінгвістика тексту
Код дисципліни
OK. 03.04
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2018/2019
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 7, ПРН 12, ПРН 15, ПРН 17. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студенти повинні знати базові поняття з теоретичних і практичних курсів англійської мови; вміти порівнювати різні мовні елементи, робити узагальнення; володіти елементарними навичками лексико-стилістичного аналізу англомовних текстів.
Зміст навчальної дисципліни
Метою дисципліни є дослідження загальних закономірностей породження та функціонування тексту в сучасному комунікативному середовищі, оволодіння навичками лінгвістичного аналізу, формування лінгвістичної компетенції студентів. Комплексний підхід передбачає використання автентичних англомовних текстів для практичних занять, аналіз яких допоможе студентам глибше зрозуміти специфіку категорій текстуальності в різних типах текстів.
Рекомендована та необхідна література
Єфименко В.А. Методична розробка до теоретико-практичного курсу «Лінгвістика тексту» для студентів 2 курсу освітньої програми «Англійська філологія та переклад, дві західноєвропейські мови». – Київ: Видавництво Ліра-К, 2022. – 48 с. Павліченко Л.В., Боцман А.В. Лінгвістика тексту (Text Linguistics): навчальний посібник. – К., 2019. – 104 с. Beaugrande R. de, Dressler W. Introduction to Text Linguistics. – London, New York: Longman, 1981. – 286 p. Jurin S., Krišković A. Texts and Their Usage through Text Linguistics and Cognitive Linguistic Analysis. – Rijeka, 2017. – 148 p. Halliday M.A.K., Webster J.J. Text Linguistics: The How and Why of Meaning. – Sheffield: Equinox Publishing, 2013. – 320 p. Halliday M.A.K., Hasan R. Cohesion in English. – London: Longman, 1976. – 374 p. Schubert C., Sanchez-Stockhammer C. (eds.) Variational Text Linguistics: Revisiting Register in English. – Berlin: De Gruyter Mouton, 2016. – 348 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи: усна відповідь, участь у дискусії, тест. Методи викладання: лекція, практичне заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкова оцінка за курс формується як сума балів поточного та підсумкового контролю. Форми поточного контролю: відповіді на практичних заняттях (max 24/min 18), участь у дискусії (max 12/min 6), тести (max 24/min 12); сумарно max 60/min 36 (якщо менше ніж 36 – студенти до іспиту не допускаються). Форма підсумкового контролю – іспит (max 40/min 24). Для отримання позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспит має бути min 24.
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології