Вікова фізіологія з основами шкільної гігієни

Освітня програма: Географія 2021 (бакалавр)

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Вікова фізіологія з основами шкільної гігієни
Код дисципліни
Ок.28
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 2. Знати закономірності розвитку особистості, вікові особливості учнів, їхню психологію та специфіку сімейних стосунків. ПРН 4. Знати та розуміти особливості навчання різнорідних груп учнів, застосовувати диференціацію навчання, організовувати освітній процес з урахуванням особливих потреб учнів. ПРН 5. Уміти оперувати базовими категоріями та поняттями спеціальності. ПРН 7. Уміти застосовувати міжнародні та національні стандарти і практики в професійній діяльності. ПРН 9. Володіти формами та методами виховання учнів на уроках і в позакласній роботі, уміти відстежувати динаміку особистісного розвитку дитини. ПРН 10. Володіти здатністю проектувати психологічно безпечне й комфортне освітнє середовище, уміти виявляти булінг серед учнів та протидіяти йому, організовувати співпрацю учнів та комунікацію з їхніми батьками.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування наступними компонентами «Писхологія, «Педагогіка», «Виробнича (Педагогічна) практика», «Виробнича практика». 2. Знання та розуміння предметної області географії. Знання і використання специфічних для географічних наук теорій, парадигм, концепцій та принципів відповідно до спеціалізації
Зміст навчальної дисципліни
Анотація навчальної дисципліни: дана навчальна дисципліна присвячена – вивченню основ про розвиток та функціонування людського (в першу чергу дитячого та підліткового) організму; розуміння основ фізичних активностей та їх впливу на організм людини; розуміння взаємовідносин між здобувачами освіти. При вивченні дисципліни особлива увага звертається на формування важливих фахових компетенцій фахівця не тільки в сфері класної шкільного роботи, а й позакласної, “неформальним” стосункам між здобувачами освіти, організації фізичних активностей, що позитивно вилинуть на здоров’я дітей та підлітків.
Рекомендована та необхідна література
1. Вікова фізіологія: навч. посіб. для студ. спец. “Фізична культура”, “Олімпійський та професійний спорт”, “Фізична реабілітація” / В. Л. Жуков, О. О. Єжова; Сумський держ. педагогічний ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2004. - 69 с.: рис. - Бібліогр.: с. 68. 2. Вікова фізіологія і шкільна гігієна: практикум / І. І. Лучковський; Вінницький держ. педагогічний ун-т ім. Михайла Коцюбинського. Кафедра анатомії і фізіології. - Вінниця: ПП Вид-во “Тезис”, 2005. - 136 с. 3. Вікова фізіологія та валеологія: навч. посібник / О. В. Євсєєва. - Ніжин : Ніжинський держ. ун-т ім. Миколи Гоголя, 2008 . Ч. 1. - Ніжин: 2008. - 46 с 4. Вікова фізіологія: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. Я. Коцан, С. Є. Швайко, О. Р. Дмитроца; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк: Захарчук В. М., 2013. - 375 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Завершується дисципліна екзаменом. Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання 1.1 – 1.6), що складає 40% від загальної оцінки та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння 2.1-2.6); (комунікація 3.1-3.3); (автономність та відповідальність 4.1-4.3), що складає 60% загальної оцінки.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни