Географія культури харчування та споживання в ено- та гастрономічному туризмі

Освітня програма: Гастрономічний туризм

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Географія культури харчування та споживання в ено- та гастрономічному туризмі
Код дисципліни
ВБ.2.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР02. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії туризму, організації туристичного процесу та туристичної діяльності суб’єктів ринку туристичних послуг ПР05. Аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал території. ПР14. Проявляти повагу до індивідуального і культурного різноманіття. ПР17. Управляти своїм навчанням з метою самореалізації ПР29. Аналізувати та оцінювати природно-ресурсний та господарський потенціал територій для потреб організації нових туристичних продуктів та пропозицій і моніторингу об’єктів енота гастрономічної спадщини локальних територій та регіонів (для вибіркового блоку «Ено- та гастротуристична діяльність»)
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування блоком дисциплін ОП Гастрономічний туризм (галузі знань 24 – Сфера обслуговування; спеціальності 242 – Туризм) першого року навчання. - Знання і розуміння фахової географічної предметної області і професії.
Зміст навчальної дисципліни
дана навчальна дисципліна присвячена вивченню географічної та часової диференціації культури харчування, як ресурсної основи розвитку еногастрономічного туризму; ролі ЮНВТО у валоризації культури їжі засобами еногастрономічного туризму; засадам дослідження споживача еногастрономічного туристичного продукту (включно загальні тенденції, профіль споживачів), основам сенсорного аналізу їжі . При вивченні дисципліни особлива увага звертається на формування важливих професійних компетенцій фахівця з рекреації та туризму – сформувати здатність комплексно розв’язувати складні професійні задачі та практичні проблеми у сфері еногастрономічного туризму на основі знання та застосування базових теорій і методів географії туризму, сталого розвитку, сенсорного аналізу та досліджень споживачів.
Рекомендована та необхідна література
Шпарага Т.І., Хоменко Ю.М. Дослідження особливостей розвитку та просування гастрономічного туризму в Сполучених Штатах Америки // Перспективи розвитку туризму в Україні та в світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. Видання п’яте / за наук. ред. проф. Матвійчук Л. Ю. – Луцьк, ІВВ Луцького НТУ, 2020. - С. 294-306. Abitabile, C., & De Leo, S. (2020). La diversificazione nelle aziende biologiche, BIOREPORT 2019, Rete Rurale nazionale. CREA. Abitabile, C., & De Leo, S. (2020). La diversificazione nelle aziende biologiche, BIOREPORT 2019, Rete Rurale nazionale. CREA. Adamo, M. (Ed.) (2020). Imprese rurali e emergenza Sanitaria. Un’indagine sulle aree GAL del Piemonte, Rapporto tematico realizzato nell’ambito dell’attività di Valutazione del PSR 2014-2020 della Regione Piemonte.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання виконання завдань практичних робіт, модульна контрольна робота, залік
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Олена Олександрівна Мотузенко
Географії України
Географічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Географії України
Географічний факультет