Частина 2. Історія англійської мови
Освітня програма: Англійська філологія та дві іноземні мови (мова навчання – англійська)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Частина 2. Історія англійської мови
Код дисципліни
ОК 02.02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2018/2019
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 2, ПРН 8, ПРН 7, ПРН 8, ПРН 12, ПРН 15, ПРН 18
Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішно опанувати курси «Вступ до спецфілології», «Загальне мовознавство»; володіти англійською мовою на рівні C1 за шкалою CEFR; вміти застосовувати мовознавчий інструментарій на практиці та володіти елементарними навичками аналізу та інтерпретації процесів розвитку мови й лінгвістичного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Курс передбачає всебічне вивчення особливостей усіх рівнів англійської мови на різних етапах її розвитку, демонструє процес трансформації від флективної мови до більшою мірою аналітичної. Дисципліна складається з лекцій і практичних занять, а також передбачає самостійну роботу студентів. Тематично курс охоплює давньоанглійський, середньоанглійський та ранньоновоанглійський періоди та усі їх характерні особливості й лінгвістично значимі віхи розвитку англійської мови.
Рекомендована та необхідна література
Verba L. (2006). History of the English Language. Nova Knyha.
Bergs, A., & Brinton, L. (Eds.). (2017). The history of English. De Gruyter Mouton.
Brinton, L. J., & Arnovick, L. K. (2017). The English language: A linguistic history. Don Mills, Ont.: Oxford University Press.
Burnley, D. (2014). The History of the English Language: a sourcebook. Routledge.
Gramley, S. (2018). The history of English: An introduction. Routledge.
McIntyre, D. (2020). History of English: A resource book for students. Routledge.
Johnson, K. (2016). The history of early English: An activity-based approach. Routledge.
Momma, H., & Matto, M. (Eds.). (2011). A Companion to the History of the English Language. John Wiley & Sons.
Singh, I. (2013). The History of English: A Student's Guide. Routledge.
Strang, B. M. (2015). A history of English. Routledge.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи викладання, які застосовуються у навчальному процесі; лекції, практичні заняття, самостійна робота. Дисципліна викладається за допомогою таких навчальних заходів, як лінгвістичний аналіз мовного матеріалу, презентація, модульний тест.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – іспит. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом протягом семестру. Загальна оцінка за семестр складається із балів,
отриманих за лінгвістичні аналізи мовного матеріалу, презентації, модульний тест. За семестр студент може отримати мінімально 36 балів та максимально – 60 балів.
Відповідно на іспит виноситься мінімально 24 бали та максимально 40 балів.
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Лідія
Георгіївна
Верба
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Анна
В'ячеславівна
Карабан
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології
Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології