Частина 4. Практичний курс англійської мови

Освітня програма: Англійська філологія та дві іноземні мови (мова навчання – англійська)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Частина 4. Практичний курс англійської мови
Код дисципліни
ОК.01.04
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію англійської та двох західноєвропейських мов і літератури, що вивчаються, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та англійською та двома західноєвропейськими мовами. ПРН 12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 14. Використовувати англійську та дві західноєвропейські мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен успішно опанувати «Практичний курс англійської мови: частина 3 – Interactive Viewing», знати англійську мову на рівні не нижче В2; вміти використовувати англійську мову в усній формі, у різних жанрово-стильових різновидах, володіти навичками публічних виступів.
Зміст навчальної дисципліни
Цей курс є частиною практичного курсу англійської мови. Цю робочу програму розроблено згідно з новою освітньою програмою та призначено для студентів ІІ курсу. Курс сприятиме опануванню словника з пройдених тем, кращому сприйняттю студентами неадаптованого усного мовлення носіїв різних варіантів англійської; розширенню світогляду студентів, формуванню вміння дискутувати та відстоювати свою точку зору. Панівним методом у викладанні курсу виступає комунікативний метод, що передбачає залучення студентів до всіх видів мовленнєвої діяльності та сприяє розкриттю творчих здібностей студентів. Робота зі здобувачами проводиться у вигляді практичних занять. Форма заключного контролю – іспит.
Рекомендована та необхідна література
Dellar H., Walkley A. Outcomes Advanced Student’s Book. – National Geographic Learning. – 2nd ed. – 2014. Doff A., Thaine C. Empower C1 (Advanced). – Cambridge University Press, 2019. McCarthy M., O’Dell F. English vocabulary in use. Advanced. – Cambridge University Press. – 2017. McCarthy M., O’Dell F. English collocations in use. Advanced – Cambridge University Press. – 2017. McCarthy M., O’Dell F. English idioms in use. Advanced. – Cambridge University Press. – 2017. McCarthy M., O’Dell F. Academic vocabulary in use. – Cambridge University Press. – 2016. McCarthy M., O'Dell F. Test Your English Vocabulary in Use Advanced. – Cambridge University Press. – 2014. Gairns R., Redman S. Oxford word skills. Advanced. – OUP. – 2020. Redman S., Gairns R.; McCarthy M., O’Dell F. Test Your English Vocabulary in Use. – Cambridge University Press, 2001.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи протягом семестру: Діалоги/дискусії, аудіювання, презентації, тести на практичних заняттях; написання творів та підготовка до вищезазначених заходів під час самостійної роботи.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: максимальна кількість балів протягом семестру – 60 балів: Лексико-граматичний тест: РН 1.1–1.2 – 20 балів Аудіювання: РН 2.3, 2.4 – 8 балів Презентація: РН 2.1, РН 4.1, 4.2– 10 балів Діалоги/Дискусія: РН 2.1, 3.1 – 12 балів Написання твору: РН 2.2, 4.2 – 10 балів Підсумкове оцінювання у формі іспиту: максимальна кількість балів на екзамені – 40 балів; на іспиті оцінюються такі результати навчання: РН 1.1-1.2; РН 2.1; РН 3.1, РН 4.2. Іспит проводиться у змішаній формі: 1) Письмове викладення граматичного питання. 2) Письмовий лінгвістичний аналіз невідомого англомовного тексту на пройдену тему, його переказ. 3) Співбесіда на одну з пройдених лексичних тем. Умови допуску до підсумкового іспиту: Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології