Виробнича (асистентська) практика з відривом (англійська мова)

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: турецька мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Виробнича (асистентська) практика з відривом (англійська мова)
Код дисципліни
ННД.09
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення. ПРН5. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань і власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН19. Володіти необхідними знаннями та уміннями для забезпечення перекладу з турецької мови на українську або на англійську й навпаки на різних стадіях судового процесу, під час конференцій різного професійного спрямування та у інших сферах і галузях діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: теоретичні основи навчання філологічних дисциплін, як складають фах магістранта: цілі, зміст, підходи, методи і методичні прийоми, засоби, форми організації процесу навчання; форми, методи і засоби діагностики успішності студентів. Уміти: ефективно вибудовувати процес навчання АМ; використовувати сучасні методи, технології навчання філологічних дисциплін, технології діагностики знань, навичок та вмінь студентів; аналізувати НМК з відповідних дисциплін з метою їх раціонального використання; добирати мовний / літературний матеріал, прийоми, засоби навчання дисциплін з фаху; складати плани-конспекти занять, організовувати, проводити та аналізувати заняття. Володіти англійською мовою на рівні, що задовольняє комунікативні потреби.
Зміст навчальної дисципліни
Мета виробничої асистентської практики – формування в магістрантів здатності та готовності планувати, організовувати, реалізовувати та управляти процесом навчання філологічних дисциплін у закладах вищої освіти; формування в магістрантів готовності до роботи викладачем у закладі вищої освіти. Виробнича асистентська практика – це комплексний процес, який є складовою частиною підготовки фахівців на здобуття ступеня «магістр» за спеціальністю 035 «Філологія». Виробнича асистентська практика покликана забезпечити формування професійно-педагогічних умінь і навичок у проведенні навчальної роботи у ЗВО. Виробнича асистентська практика сприяє розвитку професійної самосвідомості, культури спілкування; формуванню теоретичної, практичної та особистісно-мотиваційної складових професійної компетентності магістрантів. Крім того, під час її проходження в магістрантів формуються уміння педагогічної діяльності та власний творчий стиль викладання.
Рекомендована та необхідна література
1.Іванченко А.В., Дубасенюк О.А. та ін. Педагогічна практика: Навчально-методичний посібник. Житомир: Житомир. держ. ун-т, 2005. 126 с. 2.Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підруч. для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / [Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін.; за заг. ред. С. Ю. Ніколаєвої. Київ: Ленвіт, 2013. 590 с. 3.Педагогічна практика: навчально-методичний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра, магістра спеціальності «Філологія» освітньопрофесійних програм «Мова і література (англійська)», «Мова і література (німецька)», «Мова і література (французька)», «Мова і література (іспанська)» / укладачі: К.М. Ружин, О.А. Каніболоцька, Н.О. Надточий. Запоріжжя: ЗНУ, 2019. 106 с. 4.Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. Київ : «А.С.К.», 2005. 192с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, семінари.
Методи та критерії оцінювання
Кожне проведене заняття оцінюється максимум 6 балами та мінімум 2 балами.Практикант самостійно складає план-конспект заняття, ознайомившись зі звітною документацією, робочими навчальними програмами, проаналізувавши НМК та підручники; аналізує наукові джерела (методика, лінгвістика, літературознавство психологія) для самовдосконалення та ефективної організації навчального процесу.Мінімальну кількість балів студент отримує, коли наявні логічні порушення в структурі заняття, нераціональне використання методів, форм, засобів, прийомів навчання. Допущено помилки в мовному матеріалі. План-конспект складений з допомогою керівника практики.Потім виводиться коефіцієнт з розрахунку, що максимальна кількість балів має скласти 84. Розробка планів-конспектів залікових занять (2 заняття, максимально по 6 балів за кожен).
Мова викладання
Українська/англійська