Управління якістю туристичних послуг

Освітня програма: Туризм (ОС Магістр, заочна)

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Управління якістю туристичних послуг
Код дисципліни
ННД.03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
7
Результати навчання
РН1) Знання передових концепцій, методів науководослідної та професійної діяльності на межі предметних областей туризму та рекреації РН4) Знання закономірностей, принципів та механізмів функціонування туристичного ринку РН5) Здатність оцінювати кон’юнктуру туристичного ринку, інтерпретувати результати дослідження та прогнозувати напрями розвитку суб’єкта підприємницької діяльності в сфері рекреації і туризму РН6) Здатність здійснювати управління підприємством індустрії туризму та рекреації РН7) Здатність розробляти та реалізовувати проекти в сфері рекреації, туризму, гостинності РН14) Вміти приймати рішення у складних і непередбачувани х умовах, що потребує застосування нових підходів та методів прогнозування. РН17) Ініціювати інноваційні комплексні проекти, проявляти лідерство під час їх реалізації
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування дисциплін «Організація послуг», «Туроперейтинг», «Організація діяльності туристичного підприємства», «Основи економіки туризму», «Стандартизація та сертифікація послуг в туризмі та курортній справі», «Регулювання туристичної діяльності», «Маркетинг», «Менеджмент», «Економіка туристичної фірми», «Правознавство та, «Фінанси». 2. Володіти навичками аналізу, синтезу, моделювання ситуації, прогнозування, порівняння.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна присвячена вивченню теоретичних і методологічних засад створення якісного сервісу на туристичному підприємстві. Розглядаються концептуальні засади проблеми якості в туризмі, а саме: поняття про якість туристичних послуг та вимоги до якості туристичних послуг; критерії якості туристичних послуг; принципи сучасного сервісу та фактори, які впливають на якість туристичного обслуговування; нормативно-правове забезпечення якості туристичних послуг; процесний підхід в управлінні якістю та методологічні основи управління якістю. Особлива увага присвячується практиці сучасних стратегій лідерства в якості, концепції TQM та особливостям оцінки і управління якістю в сфері туристичних послуг, а саме: управляння якістю туристичного продукту; умови створення якісного сервісу на туристичному підприємстві; розробка, впровадження та забезпечення функціонування системи менеджменту якості на туристичному підприємстві; системи управління якістю на різних типах туристичних підприємств; управління якістю на різних етапах бізнес-процесів туристичного підприємства.
Рекомендована та необхідна література
1. Бабарицька В., Малиновська О. Туроперейтинг. Понятійно-термінологічні основи, сервісне забезпечення тур продукту: Навч. пос. – К.: Альтерпрес, 2004. 2. Бізнес-планування: навч. посіб. / Т.Г. Васильців, Я.Д. Качмарик, В.І. Блонська, Р.Л. Лупак. – К.: Знання, 2013. – 207 с. 3. Захарчин Г.М. Основи підприємництва: навч. посіб. / Г.М.Захарчин. – 2-ге вид., переробл. і доповн. – К.: Знання, 2013. – 407. 4. Кові Стівен Р. 7 звичок надзвичайно ефективних людей. / Пер. З англ. О. Любенко. – Харків, 2012. – 384 с. 5. Кудла Н.Є.Управління якістю в туризмі. – Львів: ЦУЛ, 2015. – 328 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
На лекціях та семінарських заняттях для виявлення рівня засвоєння відповідних знань впродовж семестру проводять бліц опитування, які у підсумку формують до 10% оцінки. - участь в обговореннях актуальних теоретичних і прикладних проблем дисципліни та подання результатів виконаних індивідуальних завдань (до 5 балів сумарно; - презентація (1 презентація, яка оцінюється у макс. 10 балів; Оцінювання презентації відбувається за такими критеріями: - змістовна частина і розкриття теми – до 5 балів; - мультимедійна складова і подача результатів дослідження – до 3 балів; - відповіді на запитання – до 2 балів. Максимальна кількість балів на іспиті – 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% від максимальних балів, що відводяться на іспит)
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Оксана Юріївна Малиновська
Країнознавства та туризму
Географічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Країнознавства та туризму
Географічний факультет