Асистентська практика

Освітня програма: Оцінка землі та нерухомого майна (2 рівень)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут "Інститут геології"

Назва дисципліни
Асистентська практика
Код дисципліни
ОК 10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
1. Використовувати усно і письмово технічну українську мову та вміти спілкуватися іноземною мовою (англійською) у колі фахівців з геодезії та землеустрою. 2. Знати теоретичні основи геології, геодезії, вищої та інженерної геодезії, топографічного і тематичного картографування, складання та оновлення карт, дистанційного зондування Землі та фотограмметрії, землеустрою, оцінки нерухомості і земельного кадастру
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Набуття теоретичних знань з фахових дисциплін.
Зміст навчальної дисципліни
Асистентська практика магістрів зорієнтована на досягнення випускниками високого рівня знань фахових дисциплін, а також формування спроможності до творчої науково-педагогічної і дослідницької діяльності. У процесі навчання студенти поглиблюють знання з обраної спеціальності, набувають навички творчої, науково-педагогічної діяльності. Практика сприяє формуванню у студентів початкової компетенції ведення самостійної педагогічної діяльності, набуття навичок організації та розробки методичного забезпечення навчального процесу, розвинення творчих здібностей, умінь обґрунтовувати та висловлювати думку, працювати у колективі, а також професійних компетентностей. Під час занять здобувачі знайомляться з методами викладання. На етапі проходження практики магістр проводить семінарські (практичні, лабораторні) заняття, відвідує заняття своїх колег і готує письмові рецензії. Під час практики студент бере активну участь у науково-методичній роботі, займається самопідготовкою.
Рекомендована та необхідна література
1. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія: Підручник/ А. М. Алексюк. – К.: Либідь, 2007. – 560 с. 2. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник/ За ред. В.Г.Кременя. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004. – 203с. 3. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Навчальний посібник для студентів ВНЗ. – К.: ЦНЛ, 2003. – 316 с. 4. Подоляк Л.Г. Психологія вищої школи. Практикум: Навчальний посібник для студентів ВНЗ/ Л.Г.Подоляк, В.І.Юрченко. – К.: Каравела, 2008.– 336 с. 5. Про вищу освіту: Закон України від 01 липня 2014 р. № 2984-III // Відомості Верховної Ради України. – 2014. – № 37-38. – Ст. 2004 6. Положення про організацію освітнього процесу у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка від 31 серпня 2018 р.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Розробка студентом-магістром навчальної та робочої програм. Впровадження програми педагогічної роботи (проведення практичних, семінарських занять). Реалізація окремих елементів педагогічної роботи (самостійна робота, індивідуальні завдання). Складання звіту за результатами асистентської практики.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання проводиться у формі диференційованого заліку. На заліку студент презентує звіт з асистентської практики, та відповідає на питання членів комісії.
Мова викладання
українська