Сучасні інформаційні технології в економіці

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Менеджмент організацій"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Сучасні інформаційні технології в економіці
Код дисципліни
ОК 1.5
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 6. Виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень. ПРН 11. Демонструвати навички аналізу ситуації та здійснення комунікації у різних сферах діяльності організації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Немає
Зміст навчальної дисципліни
Сутність дисципліни – надати студентам сучасні навички володіння інформаційними технологіями у відповідності до міжнародного бачення та національних стандартів, з точці зору найбільш використаних цифрових компетентностей для економічних завдань. Дисципліна складається з п’яти логічних модулів: • Computer Essentials; • Online Essentials; • Word processing; • Spreadsheets; • Presentation.
Рекомендована та необхідна література
1. Бронін С.В., Кучанський О.Ю., Гладка М.В. Навчально-методичний посібник «Основи комп’ютера», dComFra modules text-book, Київ, 2021 (https://dole.fit.knu.ua) 2. Бронін С.В., Єгорченков О.М. Навчально-методичний посібник «Планування проєктів», dComFra modules text-book, Київ, 2021 (https://dole.fit.knu.ua) 3. Бронін С.В., Лукова-Чуйко Н.В. Навчально-методичний посібник «Інформаційна безпека», dComFra modules text-book, Київ, 2021 (https://dole.fit.knu.ua) 4. П.М. Сорока Навчально-методичний посібник «Основи операційних систем» з дисципліни «Сучасні інформаційні технології в економіці», Київський Національний Університет імені Тараса Шевченка, Київ, 2017 – С. 65. УДК 658.518.3 5. П.М. Сорока, О.Є. Іларіонов Навчально-методичний посібник «Засоби обробки текстів» з дисципліни «Сучасні інформаційні технології в економіці», Київський Національний Університет імені Тараса Шевченка, Київ, 2017 – С. 112. УДК 658.518.3
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Традиційне з використанням методик змішаної форми навчання (blended learning): традиційні лекції; відео-лекції та у вигляді презентацій, доступні кожному студенту в цифровому навчальному середовищі (після автентифікації), лабораторні роботи - доступні кожному студенту в цифровому навчальному середовищі 24/7 (кожний наступний блок лабораторних робіт стає доступним для виконання, тільки після завершення та перевірки/захисту попереднього); самостійна робота; консультації.
Методи та критерії оцінювання
Оцінка за кожний змістовий модуль складається з суми балів за виконані лабораторні роботи за модулем. Доступ до кожної наступної теми модуля та лабораторних робіт, що до них відносяться, відбувається тільки після успішного проходження тестування за темою. Тестування за будь-якою темою виконується студентом самостійно в цифровому навчальному середовищі. Після кожного змістового модуля проводиться підсумкове тестування, виключно на лабораторних роботах під наглядом викладача. Після змістового модуля 3, окрім підсумкового тестування, виконується контрольна робота – підсумкове практичне завдання за модулем. В сумі за результатами виконання контрольної, лабораторних робіт та підсумкового тестування за ЗМ3 і лабораторних робіт та підсумкового тестування за ЗМ1, ЗМ2, ЗМ4, ЗМ5 студент може отримати від 60 до 100 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни