Практичний курс третьої іноземної мови (російської)

Освітня програма: Українська мова та переклад (для іноземців) (мова навчання українська)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс третьої іноземної мови (російської)
Код дисципліни
ОК.28
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземною мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 24. Володіти третьою іноземною мовою (російською) на рівні, який дозволяє задовольняти комунікативні потреби в ситуаціях щоденного спілкування, пов’язаних із побутовою, навчальною та соціокультурною сферами.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування першої слов’янської мови (української). Знання теоретичних основ мовознавства.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна передбачає отримання початкових знань про російську мову та розвиває елементарні комунікативні навички. Студенти знайомляться з основами граматики російської мови: відмінювання іменників, прикметників та займенників; вид дієслова; минулий і майбутній час дієслів, творення якісних прислівників; кількісні та порядкові числівники тощо. Студенти розвивають навички письма і читання російською мовою, уміння правильно відтворювати на письмі усне мовлення, брати участь у діалозі в межах визначених програмою побутових, частково соціально-культурних та професійних тем, реалізовувати такі комунікативні інтенції: запитання й повідомлення про адресу, місце проживання, час, плани на майбутнє, погоду, життя, кількість, вік людини, захоплення, ставлення когось до іншого, самопочуття, проблеми зі здоров’ям тощо.
Рекомендована та необхідна література
Одинцова И.В. Звуки. Ритмика. Интонация: учеб. пособие. Москва : Флинта : Наука, 2008. 368 с. Хавронина С., Харламова Л. Русский язык: Лексико-грамматический курс для начинающих. Москва : Рус. яз., 2000. 566 с. Хавронина С.А., Широченская А.И. Русский язык в упражнениях. Учебное пособие для говорящих на английском языке. 9-е изд. Москва : Русский язык, 1999. 285 с. Dolmatova O., Novacac E. Tochka Ru : А1. Textbook. Москва : Бюлер О.А., 2017. 152 с. Dolmatova O., Novacac E. Tochka Ru : А1. Workbook. Москва : Бюлер О.А., 2019. 142 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота Пояснювально-демонстраційний метод, аудіолінгвальний метод, аналітико-імітативний метод, комунікативні й інтерактивні (бесіда, моделювання ситуацій мовлення, робота в парах) та ігрові методи (рольова гра, метод фізичної відповіді, вікторини та ін.); фонетико- мовленнєві, лексико-граматичні вправи; Метод коментованого читання та аудіювання текстів, написання переказів та творів.
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: Усна відповідь, письмовий твір, навчальний діалог, словниковий диктант, МКР, іспит. Критерії оцінювання кожного виду завдань див. у робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра української філології для іноземних громадян
Навчально-науковий інститут філології