Асистентська практика

Освітня програма: Геологія (2 рівень)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут "Інститут геології"

Назва дисципліни
Асистентська практика
Код дисципліни
ОК 11
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати: Доступну документацією кафедри, зокрема: навчальні плани, освітні програми, робочі програми навчальних дисциплін, заявки на кафедру тощо, структуру дисциплін за якими складається план проведення навчальних занять на узгоджену з викладачем тему, ьатеріал дисципліни по якій готується конспект лекції/практичні/лабораторні заняття (за відповідною тематикою) для проведення яких необхідно узгодити з викладачем. Вміти: проводити навчальне заняття (за попередньо підготовленим планом і конспектом), демонструвати (графіки, плакати, електронні презентації тощо) та навчальні (проби, зразки, колекції тощо) матеріали, прилади та витратні матеріали, складати документацію, зокрема звіт по практиці за вимогами методичних вказівок.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування навчальних дисциплін «Педагогіка та психологія вищої школи», «Професійна та корпоративна етика» навчального плану ОС Магістр
Зміст навчальної дисципліни
Ознайомлення студентів з форм організації навчального процесу (лекцій, практичних та лабораторних занять). Апробація повного спектру засобів педагогічної техніки та педагогічної комунікації (вербальної та невербальної) досягається шляхом стажування кожного студента у декількох викладачів.Необхідною складовою педагогічної асистентської практики є перевірка вміння студента вирішувати поставлену проблему та проводити дослідження на задану тему (керівник практики є переважно консультантом та організатором).Конкретний перелік дисциплін, у викладанні яких стажуватиметься студент, і викладачі, під керівництвом яких відбуватиметься стажування, визначаються кафедрою. В кінці кожного проведеного студентом-стажистом заняття викладач усно аналізує відзначає позитивні ознаки проведеного заняття, вказує на недоліки. Після закінчення стажування викладач дає короткий письмовий відгук, в якому оцінює якість підготовки та рівень педагогічної підготовки студента.
Рекомендована та необхідна література
1.Природничі проблеми національної безпеки України у викликах новітньої історії: монографія [Рудько Г.І., Стецюк В.В., Біланюк В.І., Бондаренко Е.Л., Бортник С.Ю., Гавриш Н.С., Даценко Л.М., Іванік О.М. та ін.] (за ред. Рудька Г.І., Стецюка В.В.). - Київ – Львів – Гейдельберг – Малага – Черцівці, Букрек, 2019. - 504 с. 2.Заика-Новацкий В.С., Казаков А.Н. (1989). Структурний аналіз та основи структурної геології. К.Вища школа. - 279 с. 3.Єсипчук К.Ю, Бобров О.Б., Степанюк Л.М.. (2004). Кореляційна хроностратиграфічна схема раннього докембрію Українського щита. Пояснювальна записка. Київ:УкрДГРІ, 30. 4.Каляев Г.И., Крутиковская З.А., Жуков Г.В.., Рябенко В.П. (1973). Тектоника Украинского щита. Киев. Наукова думка, 300.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні, лабораторні заняття та самостійна робота студента
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання у формі диференційованого заліку. Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100 бальною шкалою. Диференційований залік оцінюється: максимальна оцінка 40 балів, рубіжна оцінка 24 балів. Підсумкова оцінка за проходження практики виставляється з врахуванням відгуків викладачів, та включає оцінку за захист звіту, зокрема: педагогічні здібності, якості засвоєння педагогічної техніки та фахового рівня - оцінюється у 30 балів, а також у звіт входить особисто студентом розроблений план підготовки та проведення (за розкладом викладача) кожної дисципліни стажування, і включає не менш як 1-3 практичних/лабораторних занять - оцінюється у 30 балів. Диференційований залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього періоду проходження асистентської практики, як сума (проста або зважена) балів за систематичну роботу впродовж всієї практики (збір, обробку матеріалу, педагогічне стажування оформлення звіту, ін.) та захист самого звіту.
Мова викладання
українська