Актуальні проблеми індонезійської філології
Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: індонезійська мова і література
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Актуальні проблеми індонезійської філології
Код дисципліни
ВБ. 2.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості дослідження в галузі японської філології. ПРН 7. Аналізувати, порівнювати і класифікувати різні напрями і школи в лінгвістиці. ПРН 8. Оцінювати історичні надбання та новітні досягнення літературознавства. ПРН 9. Характеризувати теоретичні засади (концепції). ПРН 10. Збирати й систематизувати мовні, літературні факти, інтерпретувати й перекладати тексти різних стилів і жанрів в галузі японської філології. ПРН 11. Здійснювати науковий аналіз мовного, мовленнєвого й літературного матеріалу, інтерпретувати та структурувати його з урахуванням доцільних методологічних принципів, формулювати узагальнення на основі самостійно опрацьованих даних. ПРН 17. Планувати, організовувати, здійснювати і презентувати дослідження та/або інноваційні розробки в галузі японської філології.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) володіння елементарними навичками аналітичної, пошукової та науково-дослідної роботи; 2) вільне володіння індонезійською та українською мовами; 3) успішне опанування дисциплін ОК.01 «Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності», ОК.06 «Індонезійська мова для професійного спілкування» та ОК.07 «Сучасна індонезійська література» за ОНП «Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад:індонезійська мова і література».
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна ВБ 2.01 «Актуальні проблеми індонезійської філології» з вибіркового блоку «Індонезійськознавчі студії» викладається у третьому семестрі та складається з 3 кредитів, 90 годин (14 лекційних, 16 семінарських і 60 годин самостійної роботи). Форма підсумкового контролю – залік. Курс розрахований сформувати у студентів вміння, навички та компетенції, необхідні для майбутньої професії філолога та молодшого наукового співробітника в галузі індонезістики. На заняттях актуалізуються знання про фонетичні, лексичні, граматичні, синтаксичні та стилістичні особливості сучасної індонезійської мови, традиційну літературознавчу методологію, набуті під час навчання в бакалавраті, а також студенти знайомляться з сучасними напрацюваннями та актуальними проблемами в галузі індонезійського мовознавства та літературознавства, міжкультурної комунікації.
Рекомендована та необхідна література
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Бліц-опитування Усна відповідь, участь у дискусіях на лекціях і семінарах Модульна контрольна робота
Методи та критерії оцінювання
Бліц-опитування: 2 бали – студент у повному обсязі володіє навчальним матеріалом, швидко та правильно відповідає на поставлені запитання; 1 бал – студент не демонструє глибини знань; 0 балів – студент не може дати відповідь на запитання. 2. Усна відповідь, участь у дискусіях на лекціях і семінарах: 15 балів – студент у повному обсязі володіє навчальним матеріалом, вільно та аргументовано його викладає 14-8 балів – студент у достатньому обсязі володіє навчальним матеріалом, вільно його викладає, допускаються несуттєві неточності; 7 балів – студент загалом володіє навчальним матеріалом, але не демонструє глибини знань 6-1 балів – студент не в повному обсязі володіє матеріалом, має суттєві помилки у відповіді 3. Модульна контрольна робота: Тестова частина – 15 балів Відкриті запитання – 5 балів 4. Підсумкове оцінювання Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку
Мова викладання
Українська, індонезійська, англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни