Індонезійськомовний академічний дискурс

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: індонезійська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Індонезійськомовний академічний дискурс
Код дисципліни
ВБ. 1.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. успішне опанування дисциплін «Практика індонезійської мови», «Граматика індонезійської мови» тощо; 2. знання граматичних основ східної мови;
Зміст навчальної дисципліни
Подається теоретичний матеріал щодо особливостей граматичних конструкцій, теоретичних особливостей та характеристик індонезійської мови. Розглядаються такі основні питання: 1) адекватне розуміння конкретних граматичних конструкцій в індонезійській мові; 2) особливості вживання граматичних конструкцій у сучасній індонезійській мові. Навчальна дисципліна «Індонезійськомовний академічний дискурс» є однією зі складових комплексної підготовки зі спеціальності «філологія (східні мови та літератури (переклад включно))» за програмою «східна мова (індонезійська) і література, західноєвропейська мова та переклад»
Рекомендована та необхідна література
Основна: 1. Хімаван П. Теоретична граматика індонезійської мови – К., 2016. 2. Pelajaran Bahasa Indonesia: Tata Bahasa. – K., 2012. 3. Pelajaran Bahasa Indonesia: Praktis. – K., 2012. 4. Snedddon J. N. Understanding Indonesian Grammar. – Malaysia – 2000 Додаткова: Kamus Besar Bahasa Indonesia / Tim Penyusun Kamus Pusat Pembinaan dan Pengembangan Bahasa, ed.2. – cet. 7. – Jakarta: Balai Pustaka, 2001 - 650h. Kamus Umum Lengkap: Inggeris-Indonesia, Indonesia-Inggeris – Jakarta: Penerbit Pengarang, 2007 – 500h.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Основні види занять: лекції, семінари, практичні заняття, самостійна робота, консультації з викладачами. Система методів навчання спирається на принципи цілеспрямованості, активної безпосередньої участі викладача і студента. Основними підходами при викладанні та навчанні є гуманістичність, студентоцентризм, системність, технологічність. За необхідності запроваджується онлайн навчання.
Методи та критерії оцінювання
Усні та письмові іспити, тестування, модульні контрольні роботи, презентації, звіти тощо. Підсумковий семестровий контроль знань проводиться у формі семестрового заліку, диференційованого заліку або іспиту.
Мова викладання
Українська, індонезійська, англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни