Теорія та методологія перекладу (індонезійська мова)
Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: індонезійська мова і література
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Теорія та методологія перекладу (індонезійська мова)
Код дисципліни
ОК. 08
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. успішне опанування дисциплін «Практика індонезійської мови», «Граматика індонезійської мови» тощо;
2. знання лексичних та граматичних основ перекладу;
3. засвоєння реалій індонезійської мови.
Зміст навчальної дисципліни
Подається теоретичний матеріал щодо особливостей лексичних та граматичних конструкцій галузевого перекладу, теоретичних особливостей та характеристик індонезійської мови. Розглядаються такі основні питання: 1) адекватне розуміння конкретних лексичних та граматичних конструкцій галузевого перекладу; 2) особливості перекладу галузевих реалій та лексичних одиниць у сучасній індонезійській мові.
Навчальна дисципліна «Теорія та методологія перекладу (індонезійська мова)» є однією зі складових комплексної підготовки зі спеціальності «філологія (східні мови та літератури (переклад включно))» за програмою «східна мова (індонезійська) і література, західноєвропейська мова та переклад»
Рекомендована та необхідна література
Основна:
1. Хімаван П. Теоретична граматика індонезійської мови – К., 2016.
2. BBC Indonesian Channel
3. https://www.9news.com.au
4. www.thejakartapost.com
Додаткова:
Kamus Besar Bahasa Indonesia / Tim Penyusun Kamus Pusat Pembinaan dan Pengembangan Bahasa, ed.2. – cet. 7. – Jakarta: Balai Pustaka, 2001 - 650h.
Kamus Umum Lengkap: Inggeris-Indonesia, Indonesia-Inggeris – Jakarta: Penerbit Pengarang, 2007 – 500h.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Основні види занять: лекції, семінари, практичні заняття, самостійна робота, консультації з викладачами.
Система методів навчання спирається на принципи цілеспрямованості, активної безпосередньої участі викладача і студента. Основними підходами при викладанні та навчанні є гуманістичність, студентоцентризм, системність, технологічність.
За необхідності запроваджується онлайн навчання.
Методи та критерії оцінювання
Усні та письмові іспити, тестування, модульні контрольні роботи, презентації, звіти тощо.
Підсумковий семестровий контроль знань проводиться у формі семестрового заліку, диференційованого заліку або іспиту.
Мова викладання
Українська, індонезійська, англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни