Методика викладання іноземних мов у вищій школі

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: індонезійська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання іноземних мов у вищій школі
Код дисципліни
ОК. 05
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення. ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються. ПРН 19. Розробляти навчально-методичні матеріали, проводити лекційні і практичні заняття у вищій школі на основі знання методики навчання східних мов.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисциплін «Східна мова (вищій рівень)», «Методика викладання східної мови у загальноосвітній профільній школі ІІІ ступеня»; • знання теоретичних основ методики викладання східних мов у вищій школі та суміжних педагогічних дисциплін; • знання закономірностей навчально-виховного процесу на заняттях з іноземної мови у ЗВО.
Зміст навчальної дисципліни
«Методика викладання східних мов у вищій школі» є фаховою дисципліною для студентів, що навчаються за спеціальністю 035.069 «Східні мови та літератури (переклад включно), перша – японська», викладається в 1 семестрі, обсяг дисципліни – 3 кредити, 30 навчальних годин (14 год. – лекції, 14 год.– семінари, 60 год. – самостійна робота), форма контролю – екзамен. Основними завданнями вивчення дисципліни є ознайомити із головними компонентами теорії сучасного навчання іноземних мов і на цій основі навчити використовувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань, представити сучасні тенденції в навчанні іноземних мов як у нашій країні, так і за її межами; розкрити суть складових частин і засобів сучасної методики як науки. Самостійна робота студентів охоплює індивідуальне опрацювання спеціальної літератури.
Рекомендована та необхідна література
1. Asadchykh, O. V. & Pereloma, T. S. (2021). POLYFUNCTIONAL USING OF DIGITAL APPLICATIONS IN THE PROCESS OF TEACHING FUTURE ORIENTALIST PHILOLOGISTS. Information Technologies and Learning Tools, 81(1), 154-166. Режим доступу: https://doi.org/10.33407/itlt.v81i1.3299 2. Асадчих О. В. Методика формування мовленнєвих компетентностей: теорія та практика (на матеріалі східних мов): Посіб. для студентів вищих навчальних закладів / Асадчих О.В., Смовженко Л.Г. – К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2015. – 192 с. 3. Asadchykh O.V., Smovzhenko L.H. Integrative system and lingvo-didactic model of teaching the Japanese academic skills to the students of philology at master’s degree program / O.V. Asadchykh, L.H. Smovzhenko // European vector of contemporary psychology, pedagogy and social sciences: the experience of Ukraine and the Republic of Poland: Collective monograph. Volume 2. Sandomierz: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2018. – P. 1–29.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Усні опитування, письмові контрольні роботи і проєктна робота
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання проводиться у формі комплексного іспиту: • максимальна кількість балів на іспиті – 40 балів, мінімальна кількість балів (позитивна оцінка), які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на екзамен); • іспит проводиться у формі письмової роботи, екзаменаційний білет складається із двох завдань: 2 теоретичні питання, кожне з яких оцінюється максимально 20 балами.
Мова викладання
Українська