Тренінг з педагогіки партнерства

Освітня програма: Природничі науки. Інтегрована програма

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Тренінг з педагогіки партнерства
Код дисципліни
ВК 3.3.4
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2024/2025
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПР09. Знати і застосовувати теорію, дидактику та методику викладання інтегрованих курсів природничих наук у закладах загальної середньої освіти. ПР 10. Знати цілі сталого розвитку та можливості своєї професійної сфери для їх досягнення, в тому числі в Україні, для саморозвитку, збереження здоров’я, сталого розвитку суспільства та забезпечення екобезпеки. ПР 11. Дотримуватися морально-етичних аспектів досліджень, академічної доброчесності, професійного кодексу поведінки. ПР13.Застосовувати міжнародні джерела інформації з розвитку природничих та технічних наук, медицини, та міжнародний досвід моніторингу навколишнього середовища, працювати в міжнародному контексті.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання та вміння, що були набуті студентами під час вивчення курсів з педагогіки.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Тренінг з педагогіки партнерства» — це практично орієнтований курс, який формує в майбутніх педагогів компетентності, необхідні для реалізації педагогіки партнерства — однієї з ключових засад Нової української школи (НУШ). Основна мета курсу — навчити майбутнього вчителя будувати взаємини у форматі партнерства між учнем, учителем і батьками, засновані на довірі, повазі, взаємній відповідальності та співпраці.
Рекомендована та необхідна література
1. Бех І. Д. Виховання особистості: у 2 кн. – К.: Либідь, 2003. 2. Савченко О. Я. Сучасний урок у початковій школі: інтерактивні технології навчання. – К.: А.С.К., 2019. 3. Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. – К.: А.С.К., 2004. 4. Калошин В. Ф., Філатов В. В. Педагогіка партнерства: теорія і практика. – К.: Освіта, 2018. 5. Локшина О. І. Педагогіка партнерства як основа професійної діяльності вчителя Нової української школи. – К.: Педагогічна думка, 2020.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практична робота, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Підготовка рефератів, практичних робіт, модульні контрольні, залік. Максимальна кількість балів на зал- 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на залік). Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку – 36 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни