Тренінг з педагогіки партнерства
Освітня програма: Природничі науки. Інтегрована програма
Структурний підрозділ: Географічний факультет
            Назва дисципліни
        
        
            Тренінг з педагогіки партнерства	
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВК 3.3.4
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2024/2025
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            5 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПР09. Знати і застосовувати теорію, дидактику та методику викладання інтегрованих курсів природничих наук у закладах загальної середньої освіти. ПР 10. Знати цілі сталого розвитку та можливості своєї професійної сфери для їх досягнення, в тому числі в Україні, для саморозвитку, збереження здоров’я, сталого розвитку суспільства та забезпечення екобезпеки.
ПР 11. Дотримуватися морально-етичних аспектів досліджень, академічної доброчесності, професійного кодексу поведінки. 
ПР13.Застосовувати міжнародні джерела інформації з розвитку природничих та технічних наук, медицини, та міжнародний досвід моніторингу навколишнього середовища, працювати в міжнародному контексті.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Знання та вміння, що були набуті студентами під час вивчення курсів з педагогіки.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Дисципліна «Тренінг з педагогіки партнерства» — це практично орієнтований курс, який формує в майбутніх педагогів компетентності, необхідні для реалізації педагогіки партнерства — однієї з ключових засад Нової української школи (НУШ).
Основна мета курсу — навчити майбутнього вчителя будувати взаємини у форматі партнерства між учнем, учителем і батьками, засновані на довірі, повазі, взаємній відповідальності та співпраці.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1. Бех І. Д. Виховання особистості: у 2 кн. – К.: Либідь, 2003.
2. Савченко О. Я. Сучасний урок у початковій школі: інтерактивні технології навчання. – К.: А.С.К., 2019.
3. Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. – К.: А.С.К., 2004.
4. Калошин В. Ф., Філатов В. В. Педагогіка партнерства: теорія і практика. – К.: Освіта, 2018.
5.  Локшина О. І. Педагогіка партнерства як основа професійної діяльності вчителя Нової української школи. – К.: Педагогічна думка, 2020.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекція, практична робота,  самостійна робота
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Підготовка рефератів, практичних робіт, модульні контрольні, залік. Максимальна кількість балів на зал- 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на залік). 
Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання заліку не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до заліку – 36 балів. 
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни