Вікова фізіологія з основами шкільної гігієни

Освітня програма: Географія 2024 (бакалавр)

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Вікова фізіологія з основами шкільної гігієни
Код дисципліни
Ок.24
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2024/2025
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 2. Знати закономірності розвитку особистості, вікові особливості учнів, їхню психологію та специфіку сімейних стосунків ПРН 4. Знати та розуміти особливості навчання різнорідних груп учнів, застосовувати диференціацію навчання, організовувати освітній процес з урахуванням особливих потреб учнів. ПРН 7. Уміти застосовувати міжнародні та національні стандарти і практики в професійній діяльності. ПРН 9. Володіти формами та методами виховання учнів на уроках і в позакласній роботі, уміти відстежувати динаміку особистісного розвитку дитини. ПРН 10. Володіти здатністю проєктувати психологічно безпечне й комфортне освітнє середовище, уміти виявляти булінг серед учнів та протидіяти йому, організовувати співпрацю учнів та комунікацію з їхніми батьками. ПРН 32. Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання та приймати рішення та професійно виконувати завдання в невизначених та екстремальних ситуаціях.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
немає
Зміст навчальної дисципліни
вивчення анатомо-функціональних особливостей дитячого організму, особливостей функцінальних систем організму. Завданнями курсу є ознайомлення студентів з віковими особливостями дитячого організму різних вікових категорій; поглиблення знань студентів про вплив зовнішніх факторів на функціональний стан різних систем дитячого організму; формування уявлень про можливі відхилення у роботі внутрішніх органів дитини; вироблення у студентів уміння надати при необхідності першу допомогу при невідкладних станах; формування у студентів навичок діяти відповідно своїх професійних обов’язків у конкретних ситуаціях.
Рекомендована та необхідна література
1. Антонік І. П. Анатомія,фізіологія дітей з основами гігієни та фізичної культури / І. П. Антонік, В. І. Антонік, В.Є. Андріанов. – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 335 с. 2. Антонік І. П. Фізіологічні дослідження нервових процесів та вищої нервової діяльності / І. П. Антонік, В. І. Антонік. – Кривий Ріг: ВД Суха Балка, 2006. – 126 с. 3. Бобрицька В. І. Анатомія, вікова фізіологія і шкільна гігієна. Навч. метод. Посібн В.І. Бобрицька. – К.: Професіонал, 2004.–80 с. 4. Булич Е.Г. Валеологія. Теоретичні основи валеології: Реком. МОНУ як навч. посібник для студ. Вузів / Е.Г.Булич, І.В.Муравов. – ІЗМН, 1997. 5. Грибан В.Г. Валеологія: Рекомендовано МОНУ як навч. посібник для студентів ВНЗ/Віталій ГригоровичГрибан– К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 256 с. 6. Грибан В.Г. Валеологія: Підручник. Затв. МОНУ для студ. ВНЗ/ В.Г.Грибан. – К.: ЦУЛ, 2012. ,
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється протягом семестру під час виконання студентами поставлених викладачем завдань. Контрольні роботи здаються у зазначений викладачем термін; Підсумкова оцінка виставляється після складання заліку
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни