START-UP КОНСАЛТИНГ
Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Бізнес-консалтинг"
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
START-UP КОНСАЛТИНГ
Код дисципліни
ОК 10
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2021/2022
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науково-практичних проблем.
ПРН 9. Приймати ефективні рішення за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, методів та інструментарію соціально-економічних досліджень.
ПРН 12. Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики.
ПРН 13. Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень.
ПРН 14. Розробляти сценарії і стратегії розвитку соціально-економічних систем.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основні напрями розвитку інновацій на підприємствах у вітчизняній та зарубіжній практиках; основні положення українського законодавства щодо створення, розвитку та управління підприємствами в Україні; основні нормативні та організаційні засади створення та реєстрації підприємств в Україні; основні економічні показники ефективності діяльності підприємства; основних стейкхолдерів бізнес-середовища; основні інструменти вивчення споживачів; методи дослідження конкурентів; основні джерела фінансування підприємницької діяльності.
Володіти елементарними навичками креативного мислення; публічних виступів та презентації підготовленого матеріалу – самостійно чи за результатами роботи у малих групах.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна передбачає опанування конкретними методами та інструментами щодо створення та розвитку стартапу на всіх етапах: від генерації бізнес-ідей до пошуку інвесторів/ фінансових ресурсів учасниками стартапу.
Рекомендована та необхідна література
1. Alec J. Ross. The industries of the Future. - Simon & Schuster, - 2016, 215 p.
2. Chesbrough, H. Open Innovation: The New Imperative for Creating and Profiting from Technology. - Harvard Business School Press. – 2006, 226 p.
3. Osterwalder, A. and Pigneur, Y. (2010). Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers. Hoboken, NJ: Wiley.
4. Інноваційний розвиток підприємства [текст]: навч.посіб./ Пугач А.М., Демчук Н.І., Довгаль О.В., Крючко Л.С., Тягло Н.В.– ФОП Швець В.М., 2018. - 348с.
5. Остервальдер А., Піньє Ів. Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти, пер. з англ. Р. Корнута. – К.: Наш формат, 2018. – 324 с.
6. Портал Дія https://business.diia.gov.ua/
7. Сенор Д., Синґер С. Країна стартапів. Історія ізраїльського економічного дива, перекл. З англ. Мирослава Лузіна. - Yakaboo Publishing, 2016. – 368 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні,
самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Тестування, опитування, дискусія (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3;3) - 10 б. / 6 б.
2.Обговорення кейсів (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3;3;4) - 10 б. / 6 б.
3.Модульна контрольна робота № 1 (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3) - 10 б. / 6 б.
4.Модульна контрольна робота № 2 (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3) - 10 б. / 6 б.
5.Презентація та захист виконаних індивідуальних завдань студента (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3;3;4) - 20 б. / 12 б.
6.Підсумкове оцінювання у формі іспиту: максимальна оцінка 40 балів, рубіжна оцінка 24 бали.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Аліна
Магомедівна
Магомедова
Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет